NAV 2005 geeft meldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik heb op een pc norton anti virus 2005 geinstalleerd. Eerder heeft er een trialversie van norton opgestaan (geen idee welke versie). Maar als ik dan liveupdate uitvoer, krijg ik bijgevoegde melding. Ik had eerst nav 2004 erop gezet en toen kreeg ik dezelfde foutmedling. Deze heb ik gedeinstalleerd, de map weggegooid uit program files, alles in het register met symantec en norton verwijderd (waarmee ik meestal het hele systeem weer symantec vrij heb). Maar deze keer bleef deze melding zich herhalen.. Wie kan me helpen om deze meldingen weg te krijgen ?

Dat is toch gewoon een onderdeel van de firewall?

attachment.php

Laatst bewerkt:
maar waarom geeft ie dat dan aan als hij de update van alleen norton anti virus ophaalt??? dan zou er toch ook de volledige internet security op moeten staan?? en dat heb ik volgens mij helemaal verwijderd toen ik in het register alles wat met symantec te maken had heb weggegooid..

Je hebt dus NIS er af gehaald en Norton Antivirus er weer opgezet. Klopt het zo?
En nu verbaas jij je over die rode kruisjes die eigenlijk nog op de firewall van Norton duiden.

Heb je die Norton Antivirus uit het pakket van Nis genomen?

waarschijnlijk is nis erafgehaald door iemand... dat heb ik niet gedaan.. maar ik heb daarna nav 2004 erop gezet, toen kreeg ik die meldingen.. toen heb ik nav 2004 erafgehaald en alles wat met symantec te maken had (zowel via software, via verkenner en via het register) en daarna nav 2005 erop gezet...

Ja.. en nu ben ik verbaasd dat die meldingen komen... Hoe krijg ik die dan weg? Want volgens mij is dat de reden dat liveupdate niet werkt.. de vorige keer dat ik nav 2004 erop had gezet, kreeg ik na een tijdje de melding dat de virusdefinities niet up-to-date waren en toen werkte liveupdate niet automatisch en ook niet handmatig... dus er konden geen nieuwe virusdefinities geladen worden.. en dat is niet zo handig...

Heb je een legale versie of was het een zip?
In het laatste geval kun je natuurlijk van alles verwachten.

Het vreemde met die kruisjes is wel dat je er niet bijkomt. Aan een error kun je nog wat doen door op het + ervoor te klikken waarmee je een omschrijving krijgt.

toen heb ik nav 2004 erafgehaald en alles wat met symantec te maken had Maar heb je in het register gezocht op Norton EN Symantec?

het was een legale versie ja...
en ik heb inderdaad in het register gezocht op symantec EN norton..

Ook met de verwijdertool van Symantec? Rnis?
Mocht je het nog een keer gaan doen gebruik deze dan ook.
En ondertussen? Tsja, als Norton Antivirus goed werkt zou ik me niet zo druk maken maar het blijft vreemd.

Hoi..
die verwijdertools zijn op de symantecsite te vinden??? ook een speciale voor NIS ??? Het probleem is dat liveupdate erdoor niet meer draait, dus de virusdefinities worden niet binnengehaald.. en dat is dus wel een probleempje..

Op de site van Symantec vond ik em even niet maar wel HIER
Helemaal onderop de pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan