Nav 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik gebruik al een tijd, zonder problemen, Norton Anti Virus 2005. Nu is mijn pc opnieuw geinstalleerd en nu heb ik ook weer NAV 2005 erop. Sinds gisteren, krijg ik ineens, na het opstarten, een windows installer schermpje met aan het eind de mededeling: Norton Anti Virus 2005 does not support the repare feature, please uninstall en reinstall.
Dat heb ik dus gisteren gedaan. Geen foutmeldingen gehad bij het istalleren. Vandaag mijn pc weer opgestart en dan krijg ik weer precies hetzelfde. Wie weet hoe ik hier af kan komen?

Het probleem komt me bekent voor. Maar ik ben overgestapt van XP proffessional naar XP media center Edition.
Ik dacht dat het daar aan lag.

Erik

ik heb met xp nog nooit eerder problemen gehad.. ook niet bij anderen waar ik nav 2005 op een xp systeem zette....

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=200947&highlight=repair Antwoord van Tycoon77 "Ik heb ook zoiets gehad elke keer als ik norton had geinstalleerd alles deed het opnieuw starten en pats hetzelfde als jij. Nou weet ik niet of dit bij jou het geval is maar bij mij lag het aan het mapje van norton wat ik altijd in een andere map zet in menu start. Als dat bij jou ook zo is toevallig , dan moet je volgens hun site een hoofdmap maken met norton antivirus en daar alles inzetten van norton!!! vreemd maar bij mij werkte het wel.Weer opnieuw starten en alles deed het weer.Ik hoop dat dit voor jou misschien ook het antwoord is." En Wvdwe gaf deze link: http://www.zdnet.nl/help.cfm?id=41887&p=2 wat op hetzelfde neer komt.

Ik plaats inderdaad de norton map van de map ALL USERS naar mijn persoonlijke map.. dus ik zal eens kijken of dat de oplossing is..
thanks..

t is gelukt.. thanks..
ik heb de map norton teruggezet naar de map van all user en het werkte..
ik heb nu een mapje aangemaakt (met dezelfde naam als in mijn persoonlijke map) en het daarin geplaatst.. de volgende keer opstarten moet dus laten zien dat dat kan.. ik hoop het.. hou wel van een gestrucureerde comp... is er in norton geen verwijzing zodat je kunt aangeven dat ie bepaalde gegevens daar in moet zoeken zodra hij opstart... zodat het niet meer fout kan gaan?

"Dit probleem doet zich alleen voor met de nieuwe versies van Norton. Er is een reden hiervoor. Ze hebben natuurlijk wel hierover na gedacht. De reden is dat virussen, trojanen, spyware en hackers ook kunnen rotzooien in de Norton Directory. Indien er dan iets veranderd in de Norton Directory en je zou er geen melding van krijgen, dan denk je dat je beschermd bent terwijl dat niet zo is. Dus heeft Norton besloten dat als er iets veranderd in de Norton Directory, dan moet je gewoon Alles eruit gooien van Norton en Norton opnieuw installeren. Zo weten ze zeker dat je beschermd bent tegen kwaadaardige bestanden." http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=200947&highlight=repair
Aldus Saldos, lijkt mij toch verstandig het dan zo te laten zoals wordt aangeraden. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan