NAV Auto-protect ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

UNIEKAAS

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
Berichten
42
wie o wie kan mij helpen,wat er aan de hand is...sinds kort geeft mij pc tijdens het opstarten een blauw scherm met daarin een brede rode balk waarin staat nav auto-protect met daaronder..Unalble to determine the location of the configuration files...doet dan helemaal niets meer en kan wel via f8 en scanreg/restore alles weer terug zetten,waardoor er wel weer gewerkt kan worden,ziet geen virus in de pc en ik heb w98...wie weet wat hier de oorzaak van is...groetjes peet....
 
Heb je Norton AntiVirus(NAV) geinstalleerd staan?
Zo ja, verwijder deze eens (volledig) en installeer hem opnieuw.
 
Ik heb dat probleem ook wel eens gehad met NAV 2002. Meestal gebeurde het na een systeemherstel (toen nog in ME). Verwijderen en opnieuw installeren loste het probleem altijd op.
 
hallo,allebei bedankt voor jullie reactie,heb inderdaad norton 2004 erop staan,maar had dit ook al met norton 2002...eigenlijk heb ik met 2002 nooit geen problemen gehad tot een week of 2 geleden ,toen heb ik via via norton 2004 erop gezet...installatie is wel succes verlopen...is voor het eesrt sinds jaren dat ik dat blauwe scherm met rooie balk heb gehad...hebbie jullie nog suggesties???groetjes peter de uniekaas ...delft..
 
nee,niet echt 1x een mp3,waardoor ik s,avonds de problemen kreeg,voor de duidelijkheid het is niet idere keer als ik hem opstart...maar ik heb het nu wel 3x gehad in 2 wk tijd....groetjes...p.s heeft die auto-protect met de virus scanner of staat die protect er los van???groetjes...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan