NAV corporate edition en outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

vraagvol

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2000
Ik heb een korte vraag waar volgens mij een simpel antwoord op zal komen.

Ik had eerst NAV 2002 maar door problemen moest ik die herinstalleren. Dit lukte niet (Alles wel verwijdert, ook rnav2003.exe gebruikt en alle instructies van symantec gevolgd)
Ik heb toen NAV corporate edition 7.6 geinstalleerd.
Ik kan alleen niet goed vinden of hij nu wel of niet de email(attachments) scant in Outlook XP.
Mijn computer draait op Win XP en office XP.

Bij voorbaat dank.

doet ie niet maar hij scand alles wat je opend dus als het goed is ook email berichten en bijlagen.

Inderdaad vraagvol, er bestaat geen email scan voor POP3 en voor outlook express in NAV corporate edition.
Alleen de autoprotect bescherm je.

Maar er bestaat ook een email plug-in in Norton corporate edition, maar die werk alleen met in MAPI mode voor Lotus notes, Microsoft Outlook 97, Microsoft Outlook 98 and Microsoft Outlook 2000.

Maar waarom heb je eigenlijk een NAV corporate edition? Het je servers of zo?

Als je vragen hebt over NAVCE dan kun je dit nummer bellen:
071-4083956

Ze vragen dan wel jouw registratie nummer.

Nav coporate is ook zeer handig voor wat oudere systemen vooral die versie, Op mijn pentium 1 draaide 2002 zo sloom. Nav coporate 7.6 niet en dan heb je wel een echte norton!

Ja, maar NAVCE is niet echt gebruikers vriendelijk.

nav coporate die versie werkt zo je instaleert next next next niks aanvinken en dan updaten klaar. bij virus in quarataine en dan kan je hem daar verwijderen niks moelijks aan toch ?

Ja maar het wordt wat ingewikkelder als je met verschilende accounts en verschillende servers gaat werken.

Ja maar het wordt wat ingewikkelder als je met verschilende accounts en verschillende servers gaat werken.

Niet als je het op 1 pc gewoon gebruikt dan is er niks moelijks aan....

Er is een lek ontdekt in Symantec Norton AntiVirus 7.6 Corporate Edition draaiend op Windows XP, waardoor personen kwaadaardige software kunnen draaien. Het probleem is dat Symantec NAV 7.6 CE kwaadaardige software op een diskette niet kan vinden. Gebruikers kunnen hierdoor software draaien, die anders gedetecteerd zou worden. Het probleem doet zich, voor zover bekend, alleen voor bij versie 7.61 build 45. Er wordt aangeraden om Norton AntiVirus niet te gebruiken om diskettes te scannen of anders de diskettedrive uit te schakelen. (Secunia)

[bron security.nl]

Volledige artikel;

http://www.secunia.com/advisories/9128/

Dat is een goeie virtually.
Ik ga die ook even naar Symantec even doorsturen.

Blijkbaar heeft Secunia het even gemunt op de Symantec-boys.

De tweede kwetsbaarheid in een week tijd...

Als je de officiële reactie van Symantec hebt, post hem dan maar, ik ben nl. benieuwd naar hun reactie.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan