NAV updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Ik wil graag weten waar ik de updates kan vinden die NAV op mijn pc heeft geinstalleerd, zodat ik ze kan kopieren en niet nog eens moet downloaden nadat ik NAV opnieuw installeer.

Eigenlijk wel een goeie!
Ik keek op NAV en zag ongelooflijk veel toepassingsuitbreidingen :confused:
Zou dat het zijn?

Ik kan me voorstellen dat hangmat zegt: Waarom opnieuw downloaden als ik ze al in huis heb?
Je zult maar een 56k hebben :)

Ik kan het me wel voorstellen, maar de grootste download zijn meestal de definities en die moet je toch bijhouden.

Groetjes,

Pieter

Als je besluit om schijven te formatteren dan verlies je een hoop. Betekend het dan dat je ALLES weer opnieuw moet downloaden? Als je dezelfde Norton er opzet zou je met je verkenner naar 'iets' van Norton moeten kunnen gaan. Kopieer die definities op een cd en met nieuwe installatie weer terug zetten. Dan heb je in ieder geval geen download op de laatste nieuwe na. Bovendien lijkt het me zeker veiliger. Je gaat toch maar op stap met een basisuitrusting.

hangmat,

De virus definities zitten in de map:

C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\VirusDefs

Maar het is beter om ze even te downloaden van de link van Pieter en ze op 3 floppy disks te zetten.

Dan ben je klaar.

Hoi Saldos, :)

Is er ook een manier om de programmaupdates die je na het installeren hebt gehad ergens te vinden en te bewaren?
Want daar ging het hem volgens mij om.

Groetjes,

Pieter

Geplaatst door Pieter Arntz
Hoi Saldos, :)
Is er ook een manier om de programmaupdates die je na het installeren hebt gehad ergens te vinden en te bewaren?
Want daar ging het hem volgens mij om.
Groetjes,
Pieter

Nee Pieter, dat is niet mogelijk omdat program updates overal verspreid zitten.

Wat is ook alweer het verschil tussen updates en virusdefinities? Ik heb nog nooit virusdefinities gedownload maar wel geliveupdated. Moet ik dan alsnog die virusdefinities downloaden? En installeren die zichzelf of hoe zit dat?

Hoi hangmat,

Updates zijn er in twee soorten. Programmaupdates kun je alleen via LiveUpdatye krijgen en dat zijn veranderingen (patches) voor het programma zelf.

Met LiveUpdate krijg je minstens één keer per week bijgewerkte virusdefinities. (zoals bv vandaag)
Je kunt ook bijna dagelijks nieuwe definities installeren, maar die moet je dan zelf downloaden.
Als je dat wilt kun je dit topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=111563 in de gaten houden.

Groetjes,

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan