NAV werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tam23nl

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2003
Na het herinstalleren van de NAV 2004(trial versie)werkt hij nog steeds niet. Bij aanklikken van het icoontje zie ik even wat informatie, maar kannet niet aanklikken wat ik wil dat hij doet. Scherm verdwijnt telkens weer. Iemand een oplossing

Welke OS heb je? Staat er meer informatie bij configuratiescherm->systeembeheer->logboeken?

zou niet weten naar welke info ik in die logboeken moet kijken. Staat wel een paar keer een fout X in . Betekent dat wat?

Ik neem aan dat je dat rode rondje met een wit kruisje bedoelt? Je moet bij Toepassing kijken en dubbelklikken op een fout die van de virusscanner zou kunnen zijn en de details posten. Heb je een oudere versie van NAV gehad en heb je in dat geval een schone installatie of upgrade uitgevoerd?

Geplaatst door tam23nl
Na het herinstalleren van de NAV 2004(trial versie)werkt hij nog steeds niet. Bij aanklikken van het icoontje zie ik even wat informatie, maar kannet niet aanklikken wat ik wil dat hij doet. Scherm verdwijnt telkens weer. Iemand een oplossing

Bekend probleem, opnieuw deinstaleren, daarna naar uitvoeren, regedit, onder Hkey_local_machine/software alle files verwijderen die verwijzen naar de virusscan (vergeet geen backup te maken), daarna opnieuw installeren en het probleem moet opgelost zijn.

Groet,
Comity.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan