Nav2004 start traag op!¿!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukev3

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2001
Hallo,

Sinds een paar dagen duurt het heel lang voor Norton Antivirus pro 2004 opstart op mijn computer.
Het ging altijd vrij snel maar nu niet meer, hoe kan dit komen??

Alvast bedankt,

Luke

een dikke minuut, ik weet dat Norton 2004 een zwaar programma is maar mijn computer is snel genoeg en eerst was ie wel snel maar nu niet meer....:confused:

Het klinkt mischien raar maar een minuut is vrij normaal voor Norton!! Bij mij en bij vele mensen die ik ken doet hij er net zolang over wat niet wegneemt dat het gewoon erg lang en vervelend is dat ben ik met je eens. Ik ben al eens op zoek geweest naar een oplossing aangezien deze vraag wel vaker op helpmij word gesteld maar tot op heden kan ik er niks voor vinden.:confused:

Heb nu de NIS 2004, duurt ca. 2 minuten, NIS 2003 deed er maar een halve mniuut over, ach het went...:)

helaas pindakaas dus...

Is er een ander goed alternatief voor norton, b.v. de mcafee virusscanner??

Wie heeft er nog nog meer tips voor andere programma's die wel sneller opstarten??

Groeten Luke

Kaspersky klein licht, en komt bij alle testen in de top 3
Mcafee is ook zeer goed, maar zeker niet licht.

ik heb net ff kaspersky geprobeerd maar er gebeurde iets heel geks. Toen ik internet opende knalde er meteen een paar schermen omhoog met de melding dat kav script checker van alles blokkeerde.
Ik kreeg dit niet meer weg en pas nadat ik kaspersky had verwijderd werkte alles weer. Maar mijn startpagina (startpagina.nl) ziet er nu heel gek uit, is dit een storing bij startpagina.nl of heeft kaspersky dat net gedaan???

Alvast bedankt,

Luke

Wil je nu echt een super goede Virusscanner zoals Norton wegdoen omdat je een minuutje moet wachten?
:confused:

wel als b.v. kaspersky ook goed is en sneller. Maar hij doet wel een beetje raar. Als ik hem niet aan de praat krijg installeer ik Norton weer.

Ik heb mijn comp gescand met Housecall, maar die vond niks. Dus heb ik nog een keer Kaspersky geinstalleerd en toen kreeg ik weer die foutmelding! En startpagina.nl is ook nog steeds heel raar in mijn explorer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan