Ik ben op zoek naar medeprobleemhouders om snel de oorzaak te vinden van het volgende probleem(pje):
plaatje 1 : middels het kiezen van het (dubbele) pijltje voorwaarts reageert Teletekst niet door naar een volgende pagina te gaan (er gebeurt helemaal niets)
plaatje 1 : middels het kiezen van het (enkele) pijltje op een pagina die uit meerdere subpagina's bestaat reageert Teletekst niet (er gebeurt helemaal niets)
Het gewoon 'kiezen' van de drie nummers op het Teletekst nummerieke toetstenbordje werkt wel / de pagina komt dan gewoon in beeld.
plaatje 2 : kies ik onderin de hoofdpagina van Teletekst voor cookie-instellingen en
plaatje 3 : haal ik het vinkje daar weg
dan werkt Teletekst weer als vanouds.
Aan de computer had ik voordat het probleem ontstond niets gewijzigd, niet in Windows, niet in mijn virusscanner (Bitdefender) en ook niet in Mbam.
Ik ben benieuwd of er meerdere mensen met dit probleem(pje) zijn en zo ja, welke virusscanner gebruik je en heb je ook Mbam draaien?
Niet uit te sluiten is dat een Windows update het heeft veroorzaakt, maar dan zou iedereen er last van moeten hebben (?) Heb je geen Mbam en geen Bitdefender draaien, maar ondervind je ook de navigatieprobleempjes, dan hoor ik dat zeer graag, dan mogen we aannemen dat een Windws update het heeft veroorzaakt.
Voordat ik ga uitzoeken waar het 'm nu precies in zit, is het wel handig om te weten of er 'lotgenoten' zijn en zo ja, of zij vergelijkbare software (resident) hebben draaien.
Windows 10 Prof, 64 bit, Anniversary edition
Virusscanner : Bitdefender
Malwarescanner : Mbam
plaatje 1 : middels het kiezen van het (dubbele) pijltje voorwaarts reageert Teletekst niet door naar een volgende pagina te gaan (er gebeurt helemaal niets)
plaatje 1 : middels het kiezen van het (enkele) pijltje op een pagina die uit meerdere subpagina's bestaat reageert Teletekst niet (er gebeurt helemaal niets)
Het gewoon 'kiezen' van de drie nummers op het Teletekst nummerieke toetstenbordje werkt wel / de pagina komt dan gewoon in beeld.
plaatje 2 : kies ik onderin de hoofdpagina van Teletekst voor cookie-instellingen en
plaatje 3 : haal ik het vinkje daar weg
dan werkt Teletekst weer als vanouds.
Aan de computer had ik voordat het probleem ontstond niets gewijzigd, niet in Windows, niet in mijn virusscanner (Bitdefender) en ook niet in Mbam.
Ik ben benieuwd of er meerdere mensen met dit probleem(pje) zijn en zo ja, welke virusscanner gebruik je en heb je ook Mbam draaien?
Niet uit te sluiten is dat een Windows update het heeft veroorzaakt, maar dan zou iedereen er last van moeten hebben (?) Heb je geen Mbam en geen Bitdefender draaien, maar ondervind je ook de navigatieprobleempjes, dan hoor ik dat zeer graag, dan mogen we aannemen dat een Windws update het heeft veroorzaakt.
Voordat ik ga uitzoeken waar het 'm nu precies in zit, is het wel handig om te weten of er 'lotgenoten' zijn en zo ja, of zij vergelijkbare software (resident) hebben draaien.
Windows 10 Prof, 64 bit, Anniversary edition
Virusscanner : Bitdefender
Malwarescanner : Mbam
Laatst bewerkt: