Navigatiebalk Studio Webdesign 3 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

blamers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2008
Ik wil een navigatiebalk aanpassen in mijn website m.b.v. het programma Studio Webdesign 3 Pro.
Wanneer ik kies voor invoegen-> navigatiebalk-> kies thema-> "type navigatiebalk" aangepast-> vervolgens bij tabblad aanpassen de thema's selecteren op gewenste niveaus.
Kies vervolgens voor "OK" en optisch gezien lijkt alles prima.
Ik krijg keurig de navigatiebalk te zien met de gewenste thema's.
Echter als ik deze pagina upload of wil bekijken met interne browser dan krijg ik alleen het eerste thema te zien.

Waneer ik voor een "bestaand type navigatie" kies dan krijg ik wel alle thema's in de browser te zien. Gezien het feit dat ik er een thema bij wil hebben die middels een hyperlink naar een andere website verwijst ben ik toch weer aangewezen op de "aangepaste type navigatiebalk".

Wie kan mij op weg helpen?

Horen er toevallig ook plaatjes bij die je misschien nog moet uploaden.

Nee, er worden naast het gekozen themaplaatje "glas" geen plaatjes geupload.
Ik heb de indruk dat het in de niveaus zit, want als ik een willekeurig standaard type navigatiebalk kies, dan heb ik het probleem niet. Het zit hem ook niet zo zeer in het uploaden denk ik omdat ik bij het "bekijken van de pagina in de browser" al kan zien dat alleen het eerste element (de eerst geselecteerde verwijzing naar een pagina in de website, zeg maar bij een horizontale navigatiebalk, de uiterst linkse) zie.
Dit in tegenstelling tot het resultaat in het programma, daar laat ie wel de gehele balk zien.

Strange!!!

Ik ken het programma niet dus daar kan ik je niet mee helpen, ik werk gewoon in kladblok.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan