Navigatiebalk werkt niet goed / webdesign 5 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

dime1987

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2013
Hallo,

Ik ben nieuw hier en ik heb een vraag!
Laat ik beginnen met te vertellen dat ik echt een leek ben op het gebied van websites maken.
Ik heb ooit eerder een website gemaakt met webdesign 5 pro en dit vond ik allemaal erg makkelijk en het resultaat was ook goed.
Vandaar dat ik nu weer aan de slag ben gegaan met dit programma. Echter ondervind ik nu een probleem:

Ik heb een navigatiebalk toegevoegd op de stramienpagina, zodat deze op elke pagina hetzelfde is.
De balk werkt prima tot ik naar een onderliggende subpagina ga, die ook toegevoegd is op de navigatiebalk.
Als ik hier namelijk naar toe ga en vervolgens weer de navigatiebalk gebruik om naar een andere pagina te gaan, dan lukt dit niet meer (ik kan de menuknoppen dan niet meer aanklikken, net alsof het gewoon een plaatje is).

Ik denk dat het heel iets simpels is, alleen na vele dingen proberen en googlen kom ik er toch niet uit..
Is het de bedoeling dat ik op elke pagina een aparte navigatiebalk doe met andere instellingen? Ik dacht zelf dat het iets te maken heeft met de niveaus (zie plaatje), deze heb ik nu gewoon op bovenliggend niveau staan, maar ik begrijp na het lezen van instructies webdesign nog steeds niet helemaal wat deze instellingen precies doen.

Hoop dat iemand mij kan helpen!

printscreen.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan