navigatieknoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodenbach

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2006
Berichten
6
Na het vertalen van mijn nederlandse website naar het spaans en het toevoegen aan mijn bestaande nederlanstalige site is de tekst van de navigatieknoppen onveranderlijk in een en dezelfde taal. Instellingen geprobeerd van " Eigenschappen koppelingsbalk " doch zonder gewenst resultaat. BV. geef ik de tekst in " het weer " op de nederlandse kant, dan verschijn op de bewuste knop aan de spaanse kant ook " het weer "

Vriendelijke groet,

Jaak Rooms

skype: infodirecto, Spanje
 
navigatiekroppen

Het zijn de navigatieknoppen die gewoonlijk links in de navigatiebalk staan en op elke pagina in de site terugkeren met dezelfde tekst bv. " BEGIN ". Wanneer er echter de vertaling ( in het spaans bv. ) van de oorspronkelijke site aangekoppeld wordt en " BEGIN " in bv. het spaans " INICIO " moet worden, dan verandert automatisch de tekst van de nederlands vavigatieknop ook in " INICIO " terwijl er eigenlijk " HOME " zou moeten blijven staan

. Waarschijnlijk is de beschrijving van het probleenm ingewikkelder dan de oplossing, zoals gewoonlijk.

Vriendelijk dank voor de aandacht.
Mocht ik links of rechts de huis de regelmenten van inwendige orde overtreden wil ik jullie vragen dit met de mantel der liefde te bedekken wegens mijn prille lidmaatschap.:confused:

Rodenbach
 
Het probleem begrijp ik, doch nu is de vraag hoe dat komt.

Heb je TWEE sites?
Heb je deze in een andere MAP gezet?
Werk je met frames?

Is het al online.

Ik vermoed dat je een frontpage menu toepast.
Gebruik eens gewoon tekst als link.
Frontpagenavigatie menu's werken met applets, en vertragen het inladen van de pagina.

Kijk maar eens op deze pagina:
http://home.tiscali.nl/~intad/
menu moet lang laden.

:cool:
 
Bedankt voor de aandacht. Ik denk dat ik eerst eens via home.tiscali.nl link verder ga speuren. Ter informatie: mijn website: www.costasblancas.com. Moet nog ingevuld worden met de immoprojecten.Met tekst als link blijft het prbleem bestaan.

Bedankt en tot........
Jaak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan