Navigatiesoftware

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik het goed gezien heb kun je met de 6600 geen mp3 of wav afspelen met de realone player die er in zit.
Weet iemand of dat klopt??? Dat maak ik op uit de gebruiksaanwijzing op de Nokia site.

Dat klopt inderdaad. De 6600 kan zogeheten monofone, polyfone en true tones afspelen. Maar Real tones zoals mp3's gaat niet. Er schijnt wel een mp3-speler te downloaden te zijn voor de 6600, maar ik heb begrepen dat het geluid dan niet geweldig is. Dus als je graag mp3's op je telefoon wilt hebben, kies dan in ieder geval niet de 6600.

Ik ben er uit!!!!! Ik koop nog helemaal niets.Ik ga wachten op de nieuwe Nokia modellen.Kijken op daar iets leuks uit komt wat in mijn straatje past.
Bedankt voor jullie hulp en als ik een nieuwe koop laat ik dat nog even weten.
Doei,
Kanjer

Nokia6260 Probleem

Het is toch de Nokia 6260 geworden(met navigatie).Hij is inderdaad wel groot maar wel gaaf.Ik heb gelukkig ook gelijk een probleem.Mijn USB dongle(XTNDConnect Blue Manager for Windows)ziet keurig mijn telefoon;de naam, het adres en dat het een smart phone is.De verbinding met mijn PC is er dus.Maar PC suite van Nokia ziet helemaal niets.Ook het progamma van Samsung(_PIM_n_File_Manager)Die de D500 en ook de Nokia6230 zag ziet hem ook niet.Hoe zou dit nu weer kunnen??????
Iemand een idee?
Bedankt

Ik gebruik nu pc suite i.c.m. de Nokia 6680. Ik gebruik geen bluetooth, maar een usb-kabel. Als ik de telefoon verbind met mijn pc, dan krijg ik een melding dat de telefoon verbonden is. Als ik pc suite opstart, dan zegt pc suite in eerste instantie "verbinding verbroken". Maar als ik dan kies voor bijv. synchroniseren, dan doet ie het wel en zegt pc suite ineens dat er wel verbinding is. Beetje vaag dus.

Dus probeer in ieder geval of je kunt synchroniseren, ook al zegt pc suite dat ie de telefoon niet ziet.

Verder ervoor zorgen dat je telefoon zichtbaar bij gebruik van bluetooth. Uit en weer aan zetten wil ook nog wel eens wonderen doen.

Ik gebruik in ieder geval nu geen bluetooth, met kabel werkt toch veel beter.

Telefoon is zichtbaar en synchroniseren gaat hij echt niet doen.Ik heb al van alles geprobeerd, maar heb de hoop al een beetje opgegeven.Het zal ook nooit eens gewoon gelijk werken.Als ik de problemen op internet eens bekijk is dat PC suite eigenlijk een beetje een rot progamma.Er zijn bergen problemen over dit progamma te vinden.Is er een altenatief voor??

Ik ga nu een weekje op vakantie.Zie wel als ik terug ben.
Groetjes
Kanjer

Probleem opgelost.Alles er af gegooid.Mijn USB dongle door Windows zelf laten installeren en daarna PC Suite geïnstalleerd en het werkt nu.Joepie!!!!
Groetjes
Kanjer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan