Navigatiewerkbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanjer

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2001
Ik zou graag mijn navigatiewerkbalk in FF leeg willen maken,maar dat lukt niet helemaal.Er blijven een aantal bezochte sites in staan als je rechts op het pijltje klikt.Dit zijn wel sites die ook in mijn bladwijzers staan;er staat ook een sterretje achter.Toch zou ik deze eruit willen hebben,maar ik krijg het niet voor elkaar.Weet iemand hoe dit moet???
Bedankt

Bij Extra> Opties> Privacy> Privegegevens> Instellingen.
Daar kun je zaken aangeven, en bij 1 stapje terug kun je de gegevens wissen.

Maar inderdaad werkt auto-aanvullen als eerste vanuit je favorieten.

Dat heb ik dus wel gedaan,maar die met een sterretje erachter en die dus ook in mijn favorieten staan gaan niet weg.

Aanwijzen> Druk op [ Delete ] :)

Heb ik al vele malen geprobeerd.Hij verdwijnt dan wel,maar als je later weer op het pijltje van de balk drukt dan staat het hele rijtje er nog steeds

Klopt, die met een sterretje (dus een geregistreerde favoriet) komt weer terug.

Ik denk dat je dan een verzoekje bij Mozilla moet indienen.

Ik was er al een beetje bang voor.Ik heb al vanalles geprobeerd,maar het lijkt niet te kunnen inderdaad.Helaas,maar bedankt voor het meedenken.
Groetjes Kanjer

Ik heb iets gevonden om toe te voegen aan de Add-ons van Firefox. Als je deze installeert kun je wel alles verwijderen in de zoals hij dus eigenlijk heet "locatiebalk". Deze kun je vinden op deze site "https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/7429".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan