• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Navigeren met muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

WillemExcel

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2016
Beste allemaal,

In een Excel-bestand kan ik met een klik op het wieltje van mijn muis niet meer door het bestand 'navigeren'.
Google heeft me geen uitkomst kunnen bieden voor dit probleem. Jullie misschien?:D

Groeten,
Willem

Willem, is het blad beveiligd?

Hoi Haije,

Het blad is wel eens kort beveiligd geweest (zijn wel cellen die bij celeigenschappen geblokkeerd worden en cellen die niet geblokkeerd worden), maar op dit moment is de beveiling opgeheft.

Bedoel je het vinkje bij: File, Options, Advanced, Zoom on roll with IntelliMouse?

Hoi Eric,

Dat vinkje staat uit en houd ik liever ook uit.
Ik heb nu gemerkt dat ik in sommige tabbladen wel met het wieltje kan navigeren en bij sommigen niet.

Niemand een oplossing:(?

Groeten,
Willem

Is er recent en nieuwe addin geïnstalleerd en/of heeft er ergens een 'up'date plaatsgevonden ?

vertel svp:
- je besturingssysteem
- je Officeversie

Laatst bewerkt:
Nee is volgens mij niks mee gebeurd.

Mijn besturingssysteem is Microsoft Windows 8 en de office versie is 2010.

Ik krijg het vermoeden dat het oplossen van mijn probleem niet gaat lukken. Om jullie meer duidelijkheid te geven, zou ik eigenlijk het bestand even moeten uploaden, maar dat mag helaas niet.

Als er nog iemand is met een geniale ingeving, dan hoor ik het graag. Zo niet, dan iedereen bedankt voor de moeite!

Groeten,
Willem

Kijk eens in de VBEditor ( alt- F11 ) bij extra/options References. Staat daar een aanduiding 'missing' of 'ontbreekt'. Zo ja, dan het vakje ervoor uitvinken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan