Navullen van cartrigde gaat niet goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lizzie23

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2004
Hoi,

Sinds een tijdje vul ik mijn cardridges zelf bij. Ik heb een hp1210 all in one printer. Maar op de een of andere manier doet de zwarte cardridge nadat hij voor de tweede keer gevuld is niks meer. De kleur kan ik gewoon blijven bijvullen daar zijn geen problemen bij. Maar mijn zwart vul ik bij (de eerste keer doet ie het prima, maar daarna niet meer), de printer geeft zelfs zonder resetter aan dat de zwart weer vol zit maar toch doet hij niks meer....

Heeft iemand hier ook problemen mee? Ik heb m van de buitenkant ook schoongemaakt met dat reinigingsspul. Verder heb ik hem van de bovenkant niet afgeplakt met plakband (is dat er misschien?) maar dat had ik bij de vorige vulkeer ook niet gedaan...

Hopelijk weet iemand waar ik de fout inga?

Groetjes lizzie

cardridge

Ik heb dit ook eens gehad, nadat ik hem te leeg had gemaakt.
Pak een schaaltje met warm water en laat de cardrige er een tijdje in staan, daarna goed drogen en proberen of hij werkt.
Zonodig het proces herhalen.

vrgr Bimzo:D

de gaatjes mogen boven niet afgeplakt worden
hij kan anders geen lucht meer trekken

hoe lang is geleden dat je nog geprint hebt ,ik denk dat zwarte inkt is opgedroogd
proberen met lauwwater de inkt weer los maken
en daarna in menu inkoppen reinigen
heb je de inkt gekocht die geschikt is voor je cardrige

Ik print iedere dag. Maar als ik nu print dan print ie alleen de kleur.
Ik heb de cartridgeinkt gewoon bij de hema gehaald. Het maakt toch niet uit van welk merk deze is??? De eerste keer deed hij het ook...

Moet ik de hele cartridge onder water zetten??? Ook al zit ie helemaal vol inkt??

En soms

Soms moet je daarna een afbeelding zoeken met een groot zwart vlak en die laten printen tot er weer inkt komt.

Blijkbaar duurt het lang voordat het water weer verdwenen is.

Eric.

Hij doet t weer!! 5 minuutjes in lauw water doet dus echt wonderen!

Thanks!

Groetjes lizzie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan