navulset inkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

tam30

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Berichten
74
hallo,
volgende week kun je in de aldi een navulset inkt kopen. Heeft er ieamnd ervaring met dat navullen ? is dat moeilijk ? zijn de afdrukresultaten goed ?
 
Ik ben geen fan van navullen.
Ik heb er niet al te beste ervaringen mee. Moeilijk is het niet overigens.
 
Ik koop alleen de orginele inktpatronen. Bij een eerdere aanschaf van een goedkope vervanger heb ik mijn Lexmark X73 printer om zeep geholpen.
 
Ik heb ooit zo eens twee flesjes zwarte inkt gekocht bij de carrefour. Op dit moment ben ik aan het laatste deel van het flesje bezig en ik ben er zeer tevreden van. Alleen de afdichting word een probleem, om ik hier eigenlijk iets te weinig rubbertjes bij gekregen heb.
de inkt veegt ook iets meer uit dan originele inkt, maar het is niet zo erg als je dit hebt bij patronen van wecare dat is echt rommel, het heeft al uit als je twee pagina's op elkaar legt :)

Mijn printer heeft ook maar ongeveer 70 euro gekost als ik nieuw patronen koop dan ben ik ongeveer dat bedrag ook weer kwijt. Dus dan valt het wel te proberen he.
Ik zou het je zeker niet aanraden bij duurdere printers.
Ik heb zelfs gehoord dat je bij sommige printers een chip moet resetten enzow dat lijkt me helemaal riskant.
 
Laatst bewerkt:
Navulset Aldi

Navullen is zeker goed te doen met een uitstekend resultaat, echter neem dan de volgende punten in acht :

-- Koop alleen inkten die speciaal voor jou printer bestemd zijn.
-- Koop alleen bij gerenommeerde bedrijven.
-- Volg de gebruiksaanwijzing nauwgezet op.
-- Je krijgt er vier injectiespuiten bij, merk deze v.w.b. de kleuren, met een viltsift o.i.d.
-- Vul de patronen heel langzaam.
-- maak de spuiten na gebruik goed schoon in warm water.

Alleen dat is succes verzekerd !!

Succes.
 
Ik heb toch m'n bedenkingen bij navullen.
Ik heb dit ook eens gedaan, met de goede inkt en volgens de aanwijzingen. Helaas na een 10 tal afdrukken gingen de kleuren door elkaar. Met het navullen van de zwarte cartridge tot nu toe geen problemen gehad. De keuren cartridge koop ik gewoon orgineel.
 
Hallo,
Mijn ervaring met het navullen van inktpatronen gaat over verschillnde merken en types heen.
Bepaalde types van patronen gaan veel gemakelijker dan andere, waaraan dit te wijten is weet ik niet, maar met de meeste van HP heb ik nog geen grote problemen gehad.
Je moet in de meeste gevallen wel zorgen dat het patroon na het vullen terug hermetisch wordt afgeloten. Dit is dikwijls de moeilijkste opdracht. Kleefband die niet perfekt blijft plakken.
Ik heb ook gekonstateerd dat je de patronen niet onbeperkt kan blijven navullen.
Stan.
 
hoi jemig:thumb:
wat allemaal negatief maar deze personen hebben allemaal geld te veel of je de inkt nu koop bij de aldi of blokker het komt allemaal uit de zelfde fles ik doe al twee jaar lang zelf vullen ik vindt het een uitkomst maar om jouw te helpen stuur ik jouw eest naar de inkclub http://www.123inkt.nl/ zoek hier jouw printer en jouw cartridge nr ga dan naar
de kleur of zwart en daar download je hoe je het moet doen daar wordt ook vertelt dat je je cartridge moet ontluchten ja dat heb je niet bij dat van jouw deze kan je bestellen bij http://www.activity-invest.com/refill-hulpstukken-c-797.html voor € 600
en schrijf mij maar terug hoe het is verlopen en als je het niet durft te doen ga dan eens naar een winkel waar ze doen vullen succes er mee ik heb er veel print plezier aan zonder dat ik bang hoeft te zijn wat het nu weer kost en de cartridge verteld je wel wanneer jouw printplaatje is versleten mvg irma
 
600 Euro.:shocked: :p

Daarnaast is de topic al redelijk op leeftijd, dus denk ik dat de topic starter al een oplossing heeft gevonden.(topic is van April dit jaar)

ja dat zag ik te laat sorry voor het ongemak maar mocht er nog andere vragen zijn voor het navullen vertel het rustig groetjes irma
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan