navy seals(verder).

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Effen een vraag.Over het spel navy seals.Ik zit namelijk nog in missie 1.Maar dan krijg ik tijdens de opdracht die ik heb volbracht.Dit is de volgense opdracht.PROCEES THE EVAC POINT.Maar waar moet ik dan naartoe.Nu ben ik al wat verder en dan kom ik een heli8 tegen.Is het de bedoeling dat ik hem naarbeneden halen(schieten).

missie een

Hoi Gamemaster,je zegt je hebt missie 1 volbracht?
dus je hebt de kraan open gedraaid en door de deur gegaan?
m.a.w. ff wat meer duidelijkheid waar je zit kan ik straks in de ochtend ff checken waar je zit en wat je moet doen

heb er nu geen zin in ben net thuis van het werk

nee.

Nee.Kijk ik zit nog in mission 1.Daar waar die tank op je probeert te schieten.Nou dan heb ik iets met een satakit volbracht.Dan krijg je een nieuwe opdracht.Procees the evac point.En daarbij zit tijd.2.00 min.Maar ik weet niet waar ik verder kom.Ik zal zo kijk en waar ik zit in mission1.

gevonden.

Ja.Ik heb het gevonden.Ik zit nog in mission1,in area3.
Maar als ik naar die heli gaat.Als dat de bedoeling ewl is.
En ik richt op hem.Dan is hij groen.TRerwijl hij wel op me blijft schieten.(en dan ben je gelijk dood.)

mission

Hoi,je staat dus bij het strand missie volbracht
ga naar evac point,oftewel maken dat je wegkomt

denk aan de titel van het spel
Navy Seals te land ter zee en in de lucht

dus row row your boot

ja dat.

Ja,dat was het.Want als je niewt wegkomt,onploft de boel volgens mij,want dat is bij mij al precies 9x gebeurt.Maar die heli is irritant.Gaat hij je helpen,of niet.Hij schiet wel elke keer op me.Of is dat een ander ding.

wat op je

Hai,wat op je schiet is je vijand,ik ruik het zoute zeewater al daar staat iemand op je tewachten

okee.

Maar er staan aan de linkerkant.2 mannetjes,die heb ik al dood geschoten.Maar moet ik nou die heli kapot schieten of niet.En als ik de missie3 heb gehaald en heb bij.Nog 10% leven over krijg ik dan bij missie2 weer 100%

wat op je schiet is je vijand
wegkomen dus
met ak-47 knal je geen heli neer
denk aan je tijd om weg tekomen

dat mannetje met zijn bootje blijft niet eeuwig wachten

nieuwe missie nieuw leven

tactiek.

Okee.Dan kun jij mij wel een hele gode tactiek zeggen om van die heli weg te komen.Want als ik van links naar rechts loop.Knalt dat ding me nog neer.

helaas

Hai gamemaster,dat kan ik je niet vertellen want dat weet ik niet meer hoe ik er langs gekomen ben
maar je moet naar de zee zien te komen

dan is dat level compleet

ik kijk vanacht wel,hoe ver je bent gekomen
SUC.6

Okee.

Okee hartstikke bedabkjt hoor.Ga gelijk proberen.

Als jij dit hebt gehaald.

Zjonge jonge ik loop teelkens van dat bergrandje af.En dan loop ik.Lig je op de grond. GAME OVER.als jij dit hebt gehaald ben je een god.

jes.

Eindelijk het is gelukt.Je moest naar je vijanden lopen,doodschieten(dus naar de linker kant toe)eN DAN NAARVOREN LOPEN.En dan mission2.Gelijk nieuw wapen erbij.(mp5)

Nou lekker.

Nou ik kom weer niet verder.In mission2 area 2.Dan begin je in een riolering.En dan kom je eruit.In het water.Zie je links en rechts huisjes.Maar bij 1 huisje staat de deur open.daar ga ik dan in.En in die gang,zijn zo ongeveer 5 deuren.1 deur staat dan open.En dan weet ik niet waar ik naartoe moet.Ik ben er maar 4 meter van af.

ja,joh

Ja,joh.Al dee je het morgen.Ik vind het al aardig dat je me kunt helpen.

waarna toe

Gamemaster,zodichtbij zover af,ik kan wel door het raam springen van ellende????????

bedankt.

Nou hartstikke bedankt.Ik wacht hier 4 uur op krijg je dat te melden,maar moet ik dan door het raam.Wat je zei.Maar hoe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan