dr_Snuggels
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jul 2004
Ik heb vorige week dvd+r binnen gekregen van Arita en die waren mintgroen. Ik had al eens eerder die dvd's gehad maar toen waren ze paars, maar type = exact hetzelfde. Nu liepen deze groene bijna allemaal vast, terwijl die paarse altijd perfect gingen. Ik heb toen gebeld met de leverancier van de dvd's en die zei tegen mij dat het aan de firmware van mijn dvd-speler ligt en dat deze regelmatig geupgrade moet worden.
De groene dvd's schijnen een nieuw type te zijn. Nu heb ik even rondgekeken en blijkt dat hier nogal risco's aan zitten en op de site van nec staat ook niks.
Is het echt zo dat mijn brander niet meer van deze tijd is en dat hij de nieuwe dvd's niet meer kan beschrijven of is dat een ***verhaal van de leverancier ??
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn dvd speler zonder veel risico kan upgraden .......

De groene dvd's schijnen een nieuw type te zijn. Nu heb ik even rondgekeken en blijkt dat hier nogal risco's aan zitten en op de site van nec staat ook niks.
Is het echt zo dat mijn brander niet meer van deze tijd is en dat hij de nieuwe dvd's niet meer kan beschrijven of is dat een ***verhaal van de leverancier ??
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn dvd speler zonder veel risico kan upgraden .......