Martinus Elsinga
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 feb 2001
Ik heb een Nec DVD 1300a dvd brander. Tot een paar dagen geleden deed ie keurig zijn werk, maar heeft nu het volgende probleem. Wanneer ik een film op dvd + RW wil branden (heb ik hiervoor al heel wat keren met succes gedaan) met instant cd+dvd van Pinaccle geeft hij aan dat het te branden bestand 4,13 GB is maar bij het branden geeft het prog aan dat hij 1024 MB gaat branden. Na afloop staat er wel de 4,13 GB op de dvd maar zowel de pc zelf als de (stand alone) dvd speler kan de data niet lezen. Bij Roxio cd creator (versie 6) wordt de dvd brander niet eens herkend als dvd brander. (staat niet vermeld alleen mijn cd brander)
De speler verwijderen in Windows XP (home edition) en opnieuw laten installeren heeft ook niet geholpen evenals het installeren van de nieuwste firmware (1.09)
Wie weet wat er aan de hand kan zijn en hoe ik de dvd brander weer zijn werk kan laten doen?
De speler verwijderen in Windows XP (home edition) en opnieuw laten installeren heeft ook niet geholpen evenals het installeren van de nieuwste firmware (1.09)
Wie weet wat er aan de hand kan zijn en hoe ik de dvd brander weer zijn werk kan laten doen?