nec 1300a beschrijft een cdrw's

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooie010

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2005
hallo

is er iemand die mij kan vertellen waarom mijn nec 1300a geen cdrw's beschrijft maar verder alles wel.
(dvd's dvdrw's cdr's) maar geen cdrw's die het wel doen op een cdrw writer op een andere pc ik hoop dat iemand een antwoord of tip heeft.

groetjes

hoi ik heb de laaste firmware update 1.0B al geinstalleerd maar dit was geen oplossing

En is het één merk? Of brand hij alle merken cdrw's niet?

Hm...ik ga even heel hard met je meedenken.
Kan het niet aan de software liggen? Waar brand je mee?
Krijg je een foutmelding?

nee ik krijg geen fout melding tenzij je de melding bij disk info van "nero laatste versie" cd-rom gebruikt 0 en beschikbaar 0 bytes een fout melding noemt.
ik weet het ook niet meer

ook clonecd herkent de schijf niet maar ik wil best jou prog. proberen denk je dat het zin heeft?

Hm?
Clone Cd ook niet. Dan heeft het denk ik geen zin om deepburner ook te nemen.
Ik ga nog eens zoeken....

ik heb deepburner ook geprobeeert maar ook die herkent de disk niet als rewritable

pffffff...even denken hoor.
Hij herkent hem niet als rewritable of helemaal niet?
Heb net even mijn computerzaakje gebeld en deze zeiden dat het vaker voorkomt bij een bijvoorbeeld 10 speed CDRW en dat je eens een 4 speed moet proberen.....
Twijfel er wel aan hoor:rolleyes:

in nero ziet hij de disk als alleen lezen cd oMB gebruikt.
in mijn andere comp. waar de zelfde nero draait en op het zelfde OS maar een philips PCRW 1208 brander die herkent hem wel als cdrw die ik gewoon kan beschrijven.

maar moet een dvd rom player de disk ook als een rewritable herkennen ?

die maxell cdrw 74 zijn zeker niet meer als 4 speed voor zover ik weet

Ik ben bang dat ik af moet haken.
Mischien nog één tip, je kan er een mailtje aan NEC aan wagen. Heb je nog garantie dan zou ik er terug mee gaan.
Sorry dat ik je niet verder kon helpen.

no problemo

bedankt voor de moeite maar geen garantie meer al 1,2 jaar oud had ik eerder moeten doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan