Nec 1300a

• Onderwerp starter Onderwerp starter ibl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ibl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Ik heb na een hele tijd geen problemen meer gehad te hebben toch weer een probleem, in mijn pc zit een nec 1300a, hij leest dvd's nog wel maar cd's leest/brand hij niet meer. als je een volle cd erin doet krijg je een lege map zegmaar te zien en bij het branden zegt hij steeds no disc ( alle nero's en clonecd)

ik heb het geflasht naar 1.0b wou ook niet baten en het ik het terug geflasht naar 1.09.

heeft iemand nog een andere oplossing?!

alvast erg bedankt!

groeten,
ibl

Ik heb me aangemeld voor updates van deze topic :)
Kben ook nieuwschierig naar de oplossing.

SchoonmaakCD al geprobeerd?
Gooi hem uit app.beheer en reboot PC. Installeer dan de drive overnieuw.

helaas werkt dat ook niet ... wat zou nog meer kunnen helpen?

Gooi nog een x de nieuwste firmware er overheen.

ik moet er bij vertellen nog dat ik het probleem pas kreeg toen ik de nero 7 ( nieuwste ) eroverheen gooide ... ik was illegaal aan het doen:o .. maar sindsdien is het alleen maar problemen dus

Vreemd, dat zou er niet voor uit moeten maken.
Een crack zou deze problemen wel kunnen veroorzaken maar een serial sowieso niet.
Heb je de nieuwste firmware er al overheen gegooid?

ja gekraakte versie ( voor meer cd ondersteuning , limiet voor dvd weghalen van een site van herrie.. versie 1.0c maar doet het nog steeds niet ...

al gedaan, 6 erop gezet ... zegt hij nog steeds van no writealble disc present, verder gezocht op internet.. het zou kunnen komen door programma conflict dus alle brand programma's nero overige rommel programma's erafgehaald... maar hielp niets.. :(

Helaas, mijn opties zijn uitgeput.
Je kan nu het beste contact opnemen met de fabrikant wat je brander.

SImon

Home > Helpmij.nl Forum > Hardware > CD/DVD recorders > Nec 1300a

Dit bedoelde Crash.

nou dat ik het weer doorlees kon het eigenlijk best ook wel een crack zijn, wat zou er in dit geval dan loos kunnen zijn?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan