NEC DVDRW ND5320A dual layer branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dani538

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
Hallo ik heb een NEC DVDRW ND3520A, als ik op de site van NEC kijk kan ik hierop ook Dual Layer DVD's branden. maar nu het probleem als ik de DVD9 erin doe dan herkent hij deze totaal niet, vervolgens. Als ik bijvoorbeeld CloneDVD pak dan kan ik hem ook niet op8.5 zetten om te branden. En bij Nero brand hij eerst wel een ISo file, maar vervolgens geeft hij bij de verification een hoop errors..
Help alstublieft.. heeft iemand een idee, een programma wat wel goed dual layers kan branden of dat NEC liegt...
Groeten Daan

Wat voor dual layer DVD's gebruik je? Plus of min en welk merk/type?

wat voor foutmelding krijg je ?
ik heb namekijk iets dergelijks ...double layer brander in mijn laptop en 2 pc's met double layer brander Nec 51XX en een optiarc 7371.... dvd 5 branden gaat perfect maar als ik een double layer will doen krijg ik de medling kan disc to once niet starten
ik gebruik platinum dvd's en om zeker te zijn of deze goed zijn heb ik er een par gegeven aan 2 vrienden een met ook NEC brander en die heeft geen problemen dus die dvd's zijn goed.... ik vraag me af of het een vista probleem is
Nee is geen vista probleem .
ik heb net pc geformateerd en XP opnieuw geinstaleerd ... en ik blijf het zelfde probleem houden ..
iso geprobeerd tebranden met dvddecrypter op een DL .
Er zijn geen problemen met single layer dvd's (ook platinum)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan