Nec en Nero?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik heb een heel gek probleem. Sinds dit weekend heb ik Nero 7 geinstalleerd.
Ik kan data cd's branden, dvd's, maar zodra ik een audio cd wil maken blijft ie in het beginscherm hangen (zie bijlage)..
Ik heb nog een pc en daar werkt het proggie perfect..
Hoe is dit mogelijk? Ik heb een Nec Dvd_RW ND_3500 AG. Ook al de nieuwe updates van de Nec site gehaald.. Maar dat mocht niet baten..

Ook dat helpt niet..
Ik heb de brander gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd.. software eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd.. maar niets helpt..
Alles werkt, behalve de mp3's.. En dan alleen op deze pc.. De andere pc werkt perfect.. en die is veel nieuwer en sneller..

Heb trouwens met Nero 6 nooit 1 probleem gehad...

hoe kom jij aan nero 7 is er dan een trial te downloaden ofzow?

hier staat volgens mij dat hij nog niet available is hoor.
daarmee dat ik vraag waar hij het vandaan heeft.
meschien heeft hij wel een beta versie weten te bemachtiggen.

Heb je het steeds met dezelfde mp3's geprobeerd?
Download eens MP3test. Ik heb nog de freeware maar die zip is helaas net iets te groot.

Voor hetzelfde geld ligt het aan die mp3's.

Aanpassing: Zie nu Bandit en Lamp. Ja, nu wil ik ook wel weten waar die 7 vandaan komt :)

Ik heb het steeds met andere mp3's geprobeerd..
heb nu nero 6 weer ff terug gezet.. en dan doet ie het perfect.. dus brander is niet kapot.. en met nero 7 op de andere pc doen de m'p3's die het hier niet doen, het wel.. dus het is erg vreemd...

nero 7 crasht hier dus zo zegen blijf bij 6 als die werkt.
ik heb liever 6 dan 7 ;)

Ik zou nero7 nog nieuwmand aanraden om de te instalrenen, je heb een premium versie is berta, en je heb nog een versie van Ultra Edition en deze schijnt beter te zijn, hij is nog steed niet officeel in de winkel verkrijg baar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan