Nec Nd-2500

Status
Niet open voor verdere reacties.

erik vos

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
Berichten
717
Hallo,
Ik was op kieskeurig.nl aan het kijken en daar zag ik deze dvd +/- brander staan.
Het leek mij, (en blijkbaar nog veel meer mensen) een goede aankoop. Met een 9,3 op 32 stemmen.

Maar, is deze brander 'dubbellaags'?
Ik bedoel, als je een dvd kopieert, dat je dan ook het menu erbij krijgt.
Zoiets heb ik me laten vertellen...

Iemand?
 
Dubbellaags?

Als je een dvd in zijn geheel kopieert (klonen), heb je zoiezo het menu erbij.

Kan je misschien de link geven van die brander?
 
Dubbellaag branders zijn niet te koop, je kan zelf niet in twee lagen branden. Daarom zijn de brandbare DVD's altijd "maar" 4,7 GB.
 
Geplaatst door Wim1960
Dubbellaag branders zijn niet te koop, je kan zelf niet in twee lagen branden. Daarom zijn de brandbare DVD's altijd "maar" 4,7 GB.

Duurt niet lang meer.
 
maar met dvd shrink kun je zelf kiezen of je het menu en evt ondertitels er wel of niet bij wil hebben, dat bedoel je toch??
 
Uhm, Muurhond, er staat toch dvd-r(w) en dvd+rw bij???

VRAAG 1: Dus die kan het toch allebei??


VRAAG 2: als ik met deze brander een originele dvd kopieer, heb ik dan het menu erbij, zodat hij dus ook alle ondertitelingen en talen heeft..

Alvast bedankt allemaal

PS vinden jullie dit een goede koop?
 
gebruik hem zelf ook ..je kunt met CloneDVD en AnyDVD samen de complete film branden..
 
Nou ben ik bij een computerwinkel geweest,
en daar hebben ze deze brander niet meer omdat het niet echt een merk is...

Wel Lite-On etc. die duurder zijn, maar volgens de verkoper ook van betere kwaliteit.

(Als ik deze brander er toch zou bestellen wordt hij net zo duur als de 'betere kwaliteits' branders als Lite-On)

Nou ga ik mijn hele pc binnenkort flink upgraden, en dan wil ik er een dvd-brander bij kopen.

Nou denk ik dat ik dan toch voor Lite-On ga, voor 149,95
Want de prijs van de NEC ND 2500 is net zoveel als ik hem moet bestellen...

Bedankt iedereen, wat mij betreft is deze topic opgelost
 
Zou nog even wachten de eerste dual layer branders liggen half april in de winkel voor € 199,--, het is de moeite waard om even te wachten daar deze standaard = en - ondersteunen bij de tot nog toe gevonden exemplaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan