Nec Nd2500a

Status
Niet open voor verdere reacties.

joyrider

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jul 2001
ik heb een NEC ND2500A DVD brander 8 speed gekocht maar als ik brand gaat de snelheid nog steeds 2,4 ...moet ik soms nog niets doen ..wie weet er raad...

Welke snelheid staat er op je dvd? (je hebt het neem ik aan over een dvd branden?)

sorry..ja ..ik heb het over dvdbrander ..ik wil branden met 4 speed (dat staat ook op de dvd/cd )maar hij gaat niet harder dan 2.4 terwijl nero het wel aangeef de minuten teller van nero gaat met de snelheid van 4 speed .halvewege is de tijd 00.00

Hij lust je DVD niet op 4 speed. Check de support lijst van de NEC dan zul je vaak zien dat hij 4 speed alleen herkend als 2.4. Vaak helpt een firmware update (dan wordt de DVD herkenning weer verbeterd. Maar een ander merk DVD bied meestal wel uitkomst

jammer ..ik heb er nog 94 (dvdtjes)..had er pas 100 gekocht...misschien kan ik de frimware vinden...ik heb al gezocht maar dat lukt nog niet zo.....

weet iemand misschien waar ik de firmware update kan vinden??/of heeft iemand een tip voor me...

het is gelukt..ik heb de site's gelezen en toen de dvd brander master gemaakt toen stond de DMA goed/aan..en hup hij brand als een nieuwe ...hartelijk dank voor de raad en hulp...opgelost:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan