Nec Nd2510a Firmware Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

edjet

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2004
Ik heb sinds kort een NEC nd-2510a brander. Hem ingebouwd en het werkte. Alleen het branden ging erg langzaam. Bleek dat je dit kon oplossen door de nieuwste firmware te downloaden en installeren. Daar is het helaas mis gegaan.

Verkeerde firmware erop, het apparaat denkt nu dat hij een 2100 versie is. Dus het hele apparaat op tilt en niets werkt meer.

Hoe kan ik dit oplossen?? Alle korrekte firmware versie's (liefst versie 2.16) zijn alle upgrades die naar een vorige versie gaan zoeken. En die vindt hij natuurlijk niet. Wat ik nodig heb is een normale volledige firmware versie (2.16) voor de NEC ND-2510A, dus GEEN UPGRADE.

help, help, help!!!!:confused:

is die niet gewoon te downloaden bij NEC? alle firmware versies worden toch bewaart tegenwoordig?

Als jij het gevonden kan krijgen bij de NEC site, alsjeblieft. Ik krijg het er niet gevonden. Een heel onoverzichtelijke site.

GEEN UPGRADE!!

Deze download is een update versie die zoekt naar voorgaande versie 2.15. Gaat dus niet!!

Zoals ik al zij een volledige versie van 2.15 of 2.16

GEEN UPGRADE!!

Deze download is een update versie die zoekt naar voorgaande versie 2.15. Gaat dus niet!!

Zoals ik al zij een volledige versie van 2.15 of 2.16

ooooohw k had ged8 dat dit goed was, maar probeer het hier eens allemaal andere gebruikers van hetzelfde apparaat misschien kunnen zij helpen!

link

En misschien iets beter zoeken, want bij het artikel stond een link even kijken en volgens mij heb ik nu een stukje over de 2510a firmware 2.15link

Begrijp ik het goed dat je deze genoemde firmware moet opstarten onder dos?! Wat zijn de risico's naar de eventuele andere aanwezige drives (oa een dvd speler die wel werkt) toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan