Nec

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanjer

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2001
Ik heb een binfile gedownload om mijn nec1100 te flashen.Weet iemand wat ik met die binfile moet? Hoe te openen?
Bedankt
Kanjer

Staat vast wel in de handleding of op internet. Maar even iets anders: is het flashen echt nodig? Als het fout gaat of als je de verkeerde hebt, is de kans aanwezig dat je je brander niet meer kunt gebruiken.

Ik doe de flash om 4speed dvd-r te branden die ik gekregen heb en hij zou dan ook + en - aankunnen.Ik ken de risico`s, maar ik kan nergens vinden wat ik met die binfile aan moet.

je kunt deamon-tools gebruiken . je moet de file mounten.Deamon-tools maakt dan een virtuele cd-rom aan en vandaaruit kun je dan installeren cq flashen. Deamontools is freeware www.deamon-tools.cc

Laatst bewerkt:
Ik heb voor mijn nec1100 brander firmware.bin gevonden(versie n108v2), maar deze werkt met DOS en daar heb ik geen kaas van gegeten.Ik heb ook n108v2.exe gevonden, maar daar staat bij dat deze alleen voor de 1300 versie is.Zouden deze versies het zelfde zijn of zouden ze ook verschillend kunnen zijn??
Bedankt

Met wat hulp in dos flash gedraaid.Nec 1100 is 1300 geworden en 1e DVD werkt goed.Ik ben helemaal blij(Nog wel :-))
Bedankt
Kanjer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan