dirtyblonde
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 nov 2005
Een tijdje geleden in mijn computer in zn totaliteit leeggehaald, en is alles opnieuw geinstalleerd e.d. Er is wel een back up gemaakt van alle bestanden die ik wilde behouden maar mij was verteld dat mijn dvd station geen driver meer had? Ik vond het maar een raar verhaal!
Ik heb het volgende in mijn kast hangen:
naar mijn weten is de _NEC mijn dvdstation die ik tevens ook gebruik om cdroms te installeren, muziek mee af te spelen etc. Als ik een cdrom of een muziekcd plaats, werkt het prima en herkent hij alles. Nu heb ik een dvd'tje en deze herkent hij niet. Een andere muziekdvd die ik er in plaats pakt hij dan weer wel maar deze loopt in mijn dvdplayer erg traag in het begin.
Als ik een schijfje in mijn 2e drive gooi, loopt heel mijn pc vast en moet ik hem handmatig opstarten om mijn pc weer te laten werken. Als ik dan op het knopje eject druk reageert hij ook niet, pas als ik hem opnieuw opstart.
Ik wil graag dat ik weer dvd's kan afspelen op mijn pc en cd's kan branden!
Help me.
Ik heb het volgende in mijn kast hangen:
- _NEC DVD-ROM DV5800A
- IDE-CD R/RW 12x8x32
naar mijn weten is de _NEC mijn dvdstation die ik tevens ook gebruik om cdroms te installeren, muziek mee af te spelen etc. Als ik een cdrom of een muziekcd plaats, werkt het prima en herkent hij alles. Nu heb ik een dvd'tje en deze herkent hij niet. Een andere muziekdvd die ik er in plaats pakt hij dan weer wel maar deze loopt in mijn dvdplayer erg traag in het begin.
Als ik een schijfje in mijn 2e drive gooi, loopt heel mijn pc vast en moet ik hem handmatig opstarten om mijn pc weer te laten werken. Als ik dan op het knopje eject druk reageert hij ook niet, pas als ik hem opnieuw opstart.
Ik wil graag dat ik weer dvd's kan afspelen op mijn pc en cd's kan branden!
Help me.