nedelandse programa trojan

Status
Niet open voor verdere reacties.

rietvinkje

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
ik zoek een trojan programa maar dan in het nederlands ik heb een tijdje terug een programa van trojan erop gehad maar die ben ik nu kwijt dat programa had boven in een houten paard dat bij elke poord opsprong weet iemand dat programa zo ja waar haal ik doe op:thumb:

Ik zou voor de zekerheid nog eens je virus scannen, maar door een andere virusscan b.v. housecall en bekijken wat deze virusscan te melden heeft.

www.housecall.nl

Laatst bewerkt:
Geplaatst door humpe
Ik zou voor de alle zekerhijd nog eens je virus te scannen maar door een andere virusscan b.v., en bekijken wat deze virussan. te melden heeft.

<strike>www.hosecall.nlx</strike>

Was vroeg hè Humpe?

je bedoelt zekerheid, www.housecall.nl , virusscan.
:thumb: :D

Olav

En Humpe, topicstarter zoekt gewoon een trojan scanner voor op de pc. Er wordt niet gezegd dat ze een trojan heeft en er vanaf wil.

En met die link blijf je virussen houden:D Ik denk dat je aan het slaapwandelen was:)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door rietvinkje
ik zoek een trojan programa maar dan in het nederlands ik heb een tijdje terug een programa van trojan erop gehad maar die ben ik nu kwijt dat programa had boven in een houten paard dat bij elke poord opsprong weet iemand dat programa zo ja waar haal ik doe op:thumb:

rietvinkje,
Het programma met het paard waar jij op zoek naar bent heet a² en is hier gratis te downloaden:

http://www.emsisoft.com/en/software/free/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan