nederland 1 2 en 3 kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Heey, weet iemand een link of programma waarmee ik nederland 1 2 en 3 op mn pc kan kijken??
Alvast bedankt :thumb:

"Live" bedoel je?
Dit kan niet alleen met software, hier heb je namelijk een TV-kaart (Engelse pagina) voor nodig. Hier vind je een voorbeeld daarvan.
Heb je een laptop, dan kan je bijvoorbeeld kiezen voor een TV-usb oplossing of een TV-Express kaart oplossing.

edit: Herhalingen kan je trouwens altijd bekijken op http://www.uitzendinggemist.nl :thumb:

Laatst bewerkt:
Die werkt inderdaad prima, áls je een betaald abbonement hebt bij UPC :):

Deze dienst is alleen beschikbaar voor abonnees met een UPC Breedband Internet verbinding.

De oplossing
Neem nu een UPC abonnement en profiteer naast supersnel breedbandinternet van vele andere voordelen, zoals o.a. Live TV, topfilms kijken met je pc (On Demand) en meer.

Voor legale normale televisie moet je betalen.
Ik weet niet of je UPC hebt, en of je, als je dat niet hebt, je het alleen waard vindt om daarom van provider te wisselen. 1 x 30 á 40 euro voor een kaart is immers minder dan iedere maand een dergelijk bedrag. :p

Laatst bewerkt:
Oke bedankt, ik dacht dat er ook live streamings waren van nl 1 2 3. Maarja toch bedankt:thumb:

Oke bedankt, ik dacht dat er ook live streamings waren van nl 1 2 3. Maarja toch bedankt:thumb:

Er zijn live streams van enkele programma's (zoals de internet-uitzending van Mooi!Weer de Leeuw, die je kunt kijken nadat de tv-uitzending is afgelopen). Maar een live stream van een heel 1,2 of 3 bestaat niet (gratis).
Wel een goed idee trouwens :p

Je hoeft een oud topic niet omhoog te halen en die links zijn alleen voor chello/upc gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan