nederlands backup programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

houthuizen

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2003
ik ben op zoek naar een nederlands backup programma waarmee ik bestanden,mappen ,programma`s etc op een cd rom kan branden en bewaren.
wie weet waar ik zo`n programma kan downloaden?

Als je XP hebt dan zit het er al standaard in.
De volledige versie van Nero 6 heeft ook een backup functie.

Nee helaas heeft nero 5.5 die niet.

het hangt er misschien ook een beetje vanaf hoe je "backup" definieert :

ik ben op zoek naar een nederlands backup programma waarmee ik bestanden,mappen ,programma`s etc op een cd rom kan branden en bewaren.

Alles wat je hier noemt kun je gewoon met Nero 5.X als datacd naar het zogenaamde deelvenster slepen en vervolgens branden. Je hebt dan een backup............

pasja> kan je echt met nero 5.0 een backup op cd branden? ik heb de versie 5.5.0 kan het daar ook mee?

buffy> bedankt voor jou tip over het programma backup maker alleen wat ik op die site gelezen hebt kan je de gemaakte backup niet op cd branden?

alles kan en niets kan :

vandaar mijn vraag : "Definieer backup".

Je kan met Nero 5.X alles branden wat los en vast zit, alleen een echte / officiele backup, waarbij je zelf niets hoeft te doen, is dat niet. Je zal zelf de bestanden / mappen moeten selecteren.

Daarnaast heb je natuurlijk ook nog InCd van Ahead (Nero)

Geplaatst door houthuizen
buffy> bedankt voor jou tip over het programma backup maker alleen wat ik op die site gelezen hebt kan je de gemaakte backup niet op cd branden?

Op Wintips staat:

Deze freeware versie van het programma heeft enige beperkingen, zo worden niet alle CD writers ondersteunt. Er is echter ook een BackUp Maker Professional te verkrijgen, deze heeft nog meer opties en kost 20 EURO.

Dus sommige branders worden niet door de gratis versie ondersteund. Als het een beetje meezit heb jij een brander die wel wordt ondersteund en kun je de back-ups gewoon op cd branden.

Overigens zie ik op de officiële site van dit programma (http://www.ascomp.net/backupmaker.php) nergens staan dat niet alle branders door de gratis versie ondersteund worden, dus misschien zit Wintips ernaast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan