Nederlandse beschrijving: image maken/image terug zetten met True Image

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of een image maken als de kleinkinderen komen en terugzetten als de kleinkinderen weer weg zijn.

Altijd OS teruggezet met Boot-CD.

Harm

Of een image maken als de kleinkinderen komen en terugzetten als de kleinkinderen weer weg zijn.

Altijd OS teruggezet met Boot-CD.

Harm

Gaat een beetje lastig zonder brander...

Is inderdaad lastig zonder brander.

CD maken op een bevriende PC met brander ??

Harm

Hoi !!

@erwin32: succes verder !

Greetz,

Harry.

Hoi !!

@erwin32: succes verder !

Greetz,

Harry.

Bedankt voor de hulp....die je met niet hebt kunnen geven compleet door onbegrip....!

Wie kan het wél goed uitleggen hoe het precies werkt? Sommige mensen kunnen het schijnbaar niet in begrijpelijk Nederlands uitleggen hiero...

Laatst bewerkt:
Is inderdaad lastig zonder brander.

CD maken op een bevriende PC met brander ??

Harm

Je hoeft toch helemaal geen CD te maken, het kan maar hoeft toch niet perse. Dit staat ook niet in de handleiding beschreven dit dit persé moet...

Omdat me dit makkelijker lijkt? Ghost werkt toch ook zo?

Neem van mij aan dat F11 prima en gemakkelijk werkt.
Omdat Ghost zo werkt wil nog niet zeggen dat TI ook zo moet werken.

Neem van mij aan dat F11 prima en gemakkelijk werkt.
Omdat Ghost zo werkt wil nog niet zeggen dat TI ook zo moet werken.

Maar wat moet ik nu precies doen. Ik heb nu dus een image gemaakt van mijn C schijf. Kan ik deze nu verplaatsen naar een beveiligde zone als ik die gemaakt heb? En hoe doe ik dat?

Nee zo werkt dat niet, als je de beveiligde zone hebt aangemaakt dan kies tijdens het maken van de image dat hij in de beveiligde zone moet komen in plaats van ergens op een partitie of externe drive.

Nee zo werkt dat niet, als je de beveiligde zone hebt aangemaakt dan kies tijdens het maken van de image dat hij in de beveiligde zone moet komen in plaats van ergens op een partitie of externe drive.

Maar die beveiligde zone is toch op een partitie, b.v. op mijn E schijf?

Het is een 'beveiligde zone' voor alles en iedereen ontoegankelijk, behalve via TI.
Het enige wat jij kunt is de grootte aanpassen.

Ok bedankt maar ik denk dat ik toch over ga op Ghost. Ik vind dit allemaal te ingewikkeld allemaal en te uitgebreid waardoor het snel mis kan gaan, dat risico neem ik niet.

Het is helemaal niet ingewikkeld, en bij mij nog nooit mis gegaan.
Het probleem hier is dat jij met TI wilt werken als met Ghost, en je vraagt veel maar gaat ondertussen toch je eigen gang.............en dat werkt niet. :confused:

Laatst bewerkt:
Het is helemaal niet ingewikkeld, en bij mij nog nooit mis gegaan.
Het probleem hier is dat jij met TI wilt werken als met Ghost, en je vraagt veel maar gaat ondertussen toch je eigen gang gaat.............en dat werkt niet. :confused:

Ik maak zelf uit wat ik doe en wat ik beslis vriendelijke vriend....

Moet je ook zeker doen..................maar als het zo goed weet hoef je het hier ook niet te vragen. ;)

Moet je ook zeker doen..................maar als het zo goed weet hoef je het hier ook niet te vragen. ;)

Nee, jij leest schijnbaar ook al net zo goed als al die andere figuren hier. Ik vraag het om het gewoon duidelijk te krijgen voor mezelf. Die duidelijkheid krijg ik niet dus kan ik alleen maar concluderen dat jullie me niet op een simpele manier kunnen uitleggen hoe het werkt. En dan trek ik gewoon de conclusie: programma is te ingewikkeld, ga ik dus niet gebruiken...klaar...

Vertel eens waar heb ik geen duidelijk antwoord gegeven??

Heb je al bedacht dat de 'fout' misschien ook bij de ontvanger zou kunnen liggen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan