Nederlandse handleiding v. Sygate Personal Firewall 5.5 bld 2710

Status
Niet open voor verdere reacties.

freddie.dekkers

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2004
Kan mij iemand helpen aan een Nederlandse handleiding van 'Sygate Personal Firewall 5.5 bld 2710', want ik heb problemen met m'n 'thuis Netwerk' op de één of andere manier blokeert hij de toegangen tot m'n netwerk PC's, dus moet ik hem uitschakelen wat weer niet wijs is waneer ik op het Internet wil !

Ik maak gebruik van de GRATIS versie, het is inderdaat een fijn werkend PGM, handige LOGfiles, maar het is mij nog niet duidelijk hoe ik mijn IP-adressen van mijn Netwerk in hem kan vrij geven. Ik ben goed op de hoogte van Engels maar Technisch-Engels is wel een hoofdstuk apart vandaar mijn verzoek!

Reactie voor Gezina

Dank je voor je reactie op m'n vraag, je hebt gelijk dat het erg sumier is, maar ze gaven al aan op die PAG. dat 't puur om de installatie ging. Toch pikte ik er nog een paar kleine graantjes uit op!:thumb:

Het gaat mij juist om meer diepgang in de instellingen.
Thanks anyway !!!

Nee, ik heb nog steeds geen HOLLANDSE handleiding van SYGATE PERSONAL FIREWALL !!!:confused:

Dit schijnt geen reactie voor mij te zijn geweest ik heb nog steets niets van een NL handleiding !!!:(

Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Weet een van jullie hoe ik in sygate poort 135 dichtgooi zonder mijn internetverbinding te ver*****n?
Greetz,
Joep

@Joep,

Deze vraag heb je hier en hier ook al gesteld; ik weet dat het een lastig probleem is, maar zullen we over port 135 doorgaan in je oorspronkelijke topic? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan