Nederlandse menu's

Status
Niet open voor verdere reacties.

P-Cimple

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2003
Berichten
16
Help, ik heb een win9se-patch geïnstalleerd en ben nu mijn nederlandse tekst kwijt in verschillende submenu's. Wie kan mij helpen....!
Ik wil Win98se NIET meer opnieuw installeren....
 
Waar? Windows submenu's? Of die van een aplicatie/aplicatiereeks (IE, OE of Office etc)
 
DAn heb je denk ik een engelstalige patch gedownload, probeer eens of je diezelfde patch in het nederlands kan vinden en die erover heen installeren, misschien helpt het, en anders heb je denk ik pech, zou je ermee moeten leven of windows opnieuw moeten installeren
 
Ja, dat snap ik :).
Maar zijn het submenu's die in Windows zelf voorkomen? Of zijn het submenu's die in programma's (van Microsoft) voorkomen?
Zoals Office, Works, Encarta etc.

Download inderdaad eens de Nederlandse versie van die patch :).
 
Submenu's van alleen WIndows
Waar kan ik die nog downloaden?
Microsoft ondersteund win98 toch niet meer??

Kreeg ik binnen via E-mail.
Reageer aub op het forum en niet via E-mail :).

<hr>

Ok. Nu je het zegt, nee dat klopt. M$ heeft wat laten vallen.
Waar heb je deze patch vandaan dan?

Kan je in het configuratiescherm bij de optie software de patches deïnstalleren? Ik weet dat die optie in XP zit, maar 98.... Kijk het even na wil je :).
 
Helaas, niets te zien in "software"
Trouwens, ook enkele bureaublad-iconen hebben plotseling een engelse omschrijving....
Als ik 98se opniuw over deze versie installeer, wat dan?
 
Als je dat doet krijg je volgens mij helemaal een zootje :confused:.

Waar heb je deze patch vandaan?
 
Ergens ooit gedownload en nu geinstalleerd.... Dom... oké... Maar goed ik heb nog ergens een redelijk recente ghost-file Dus die gooi ik er maar overheen. Moet ik nog wel een en ander installeren, maar goed.... Bedankt voor de hulp en (wellicht) tot een volgende keer.

Ø
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan