Nederlandstalige firefox over de engelstalige installeren???

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
865
Ik lees net dat de hollandse versie van firefox uit is. Ik heb de engelstalige versie op mijn pc staan. Kan ik nu de nederlandse versie erover heen zetten?? Of moet ik nu opnieuw de nederlandse versie downloaden en installeren en de engelstalige versie deleten?
 
Hoi sweetsugarbaby.

Lijkt mij inderdaad het beste om met een schone lei te beginnen. Dus die Engelstalige versie van Firefox 'deleten' via Configuratieschern > Software, en overblijfsels handmatig verwijderen. Sluit pc hierna af en start weer op. Installeer dan Firefox 1.0 NL :)
 
Geplaatst door sweetsugarbaby
mmmm
zal wel te moeilijk voor mij zijn, die overblijfsels verwijderen :-(

Hoe zo te moeilijk ;)

* Kijk in Program Files of daar de map Mozilla Firefox daadwerkelijk verwijderd is.
* In 'Zoeken' Firefox invullen en vervolgens op zoeken drukken. Alles wat wordt gevonden verwijderen.
* Een regcleaner gebruiken.
* Als je 'bekend' bent met Regedit, deze gebruiken om restanten te verwijderen (voorzichtig met zijn)!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de NL versie gewoon erover heen gezet en al mijn instellingen en bladwijzers zijn gewoon mee overgeneomen.
Ik hoef nu geen instellingen meer te veranderen;)
 
Dat is wat ik horen wil Raymond en miem.. bedankt
:thumb:

Ik durf n.l. echt niet in het register te rommelen!!
 
Geweldig:thumb: en waar halen we deze onvolprezen nl uitvoering:confused:
 
Dank U:p Er ook overheen gezet werkt bij mij dus niet:p Iets gaat er niet goed heeft te maken met een popup of zo:confused:
 
screenshotje:confused:

er staat acceskey=&allow popups. acceskey :eek:
 
Laatst bewerkt:
Heel vreemd :confused:
Ik zou zeggen, gooi alles er af en instaleer de Ned versie dan maar schoon.
 
Heb alles verwijder en krijg toch weer een geel schermpje met: accesskey=&allowPopups.accesskey;' :confused:
 
Strange:rolleyes:
Heb je ook alle verwijzingen uit het register gehaald?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan