nederlanse gratis anti virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukejan

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Wie kan me helpen aan een tip voor een gratis nederlandse antivirus?

avast is weliswaar gratis, maar niet nederlands, dan heb je de pro versie nodig. Het is bedoeld voor een ouder iemand, dus engels gaat niet lukken.

AVG zelfde verhaal, eerst betalen en dan Nederlands kunnen lezen.

De AVG Gratis Editie is gratis beschikbaar voor thuisgebruik! AVG Gratis Editie is alleen voor privé, niet commercieel, en standalone thuiscomputers. Het gebruik van AVG Gratis Editie binnen een organisatie of voor commerciële doeleinden is ten strengste verboden. De AVG Gratis Editie mag niet in een OEM bundel met software, hardware of welke andere service dan ook worden aangeboden.

Stel u hieronder op de hoogte van de verschillen tussen de AVG Gratis Editie en AVG Professional Edition voordat u doorgaat naar de AVG Gratis website.

Dit zijn enkele van de geweldige toevoegingen die u krijgt in de AVG Professional Single Edition:

Gratis, 24 X 7 toegang tot Grisoft's technical support via email, bemand door experts en met een snelle respons.

Toegang tot de betrouwbare Akamai high-speed server netwerken voor het downloaden van update bestanden.

Ondersteuning in meerdere talen - Engels, Duits, Tsjechisch, Sloveens, Frans, Braziliaans, Portugees, Pools, Siberisch, Spaans, Italiaans, Nederlands en Hongaars.

Opties om verschillende programma en test instellingen te configureren.

De mogelijkheid om door de gebruiker tests en planningen te configureren

De mogelijkheid om mappen te definiëren die worden uitgesloten van bescherming door een resident schild.

Let op de volgende eigenschappen van de AVG Gratis Editie:

AVG Gratis kan niet worden geinstalleerd op een server besturingsysteem (zoals Windows Server 2003), of worden gebruikt om een netwerkdrives te controleren op virussen.

De plannings mogelijkheden binnen de AVG Gratis Editie zijn zeer beperkt. (1 geplande update en/of 1 geplande controle per dag mogelijk)

AVG Gratis Editie biedt u geen uitgebreide testmogelijkheden zoals automatisch repareren, wachtwoord beveiligde archief rapporten, het regelen van welk proces eerst gecontroleerd wordt en vele andere beperkingen.

Bron: Klik

Maar waarom niet een tientje of 5 voor een driejarige licentie van een andere goede niet gratis virusscanner? Ik zou op van alles en nog wat besparen behálve op een virusscanner.

Laatst bewerkt:
hier vind je de gratis Nederlandse versie van Avast
hier meer info op schoonepc.nl

Laatst bewerkt:
avast is weliswaar gratis, maar niet nederlands, dan heb je de pro versie nodig. Het is bedoeld voor een ouder iemand, dus engels gaat niet lukken.
Ik geloofde je onvoorwaardelijk, maar ik lees nu idd. dat Avast gewoon in het Nederlands legaal te downloaden is. Waar haalde jij die wijsheid vandaan dat het niet (gratis) in het Nederlands verkrijgbaar zou zijn?

Het wordt hier idd. nog eens bevestigd.

[edit] (= zelfde link als hierboven al staat) [end edit]

Laatst bewerkt:
Home Edition vs Professional Edition
avast! Home editie is weliswaar een volledig functioneel viruspakket, maar bevat niet alle onderdelen die bijvoorbeeld
avast! Professional Edition wel biedt zoals:

- Interface voor gevorderden.
- Script blocking.
- PUSH updates.
- Command-line scanner.
- Gratis Nederlandse ondersteuning.

Je hebt het hier over ONDERSTEUNING !!!!!!

Dus als je problemen hebt wordt je in het NEDERLANDS bij de helpdesk geholpen !!

Het pakket zelf is gewoon Nederlands.Download hem nou maar gewoon via de link van mij en zie het zelf !!

http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

Daar staat de DUTCH versie die al 5 jaar op mijn laptops draait !!

Ondersteuning is niet wat jij denkt de interface taal, die is gewoon NL....jij haalt even dingen door elkaar !

Laatst bewerkt:
Ja, ken ik maar vind het verder niks. Kan alleen maar weer vertragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan