Nedstad basic vraagje.. wie kan mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carpangler

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2001
Hallo, ik heb een vraag over Nedstad basic.
Ik heb een website en mijn site heb enige tijd
stil gestaan, waardoor mijn Nedstad account
zonder vermelding zijn verwijderd door Nedstad.
Erg slordig van zo'n bedrijf want ze hadden hier toch wel op zijn minst een e-mailtje kunnen sturen.

Maar buiten dit, de vraag:

Is er een manier, dat hij jou zelf niet registreerd als je via je eigen pc naar je website gaat? Ik krijg dan zo'n vertekend beeld als ik zelf 30 keer naar m'n pagina moet kijken of hij er dan eindelijk goed op staat.

Of zijn er gratis tellers die dit niet doen of de optie hebben om dit uit te zetten?

vriendelijke groeten,
Carpangler.

Of je ook van die 'externe' tellers hebt die dat kunnen week ik niet. Als je de beschikking over PHP hebt, kun je PHP web stat gebruiken. Die moet je dan wel zelf hosten.

pak een tellertje van sitemeter.com daar kan je je eigen ip adres uitsluiten wel zo handig

Geplaatst door megabit
Als je de beschikking over PHP hebt, kun je PHP web stat gebruiken. Die moet je dan wel zelf hosten.

zal die ook 's proberen, ziet er wel aardig uit en installatie lijkt niet moeilijk.

Als de Nedstat-teller eenmaal op je site staat, maak dan in je Favorieten een snelkoppeling naar je Nedstatpagina. Dan kun je desnoods 50 keer per dag kijken naar je bezoekersaantallen, zonder dat je de site zelf bezoekt en daarmee een vertekend beeld schept.

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door JKoelman

zal die ook 's proberen, ziet er wel aardig uit en installatie lijkt niet moeilijk.

Installatie is idd niet moeilijk. Bij mij is het vreemde dat alleen maar de bezoekers geteld worden en niet welke OS enzo. Dat vind ik een beetje vreemd, wil je anders even laten weten of het bij jou ook zo is?

@Guuus abc: volgens mij wil Carpangler juist naar zijn eigen website kijken.

Geplaatst door megabit
@Guuus abc: volgens mij wil Carpangler juist naar zijn eigen website kijken.

Ik maak uit zijn vraag op dat hij steeds naar zijn site wil om zijn teller te zien. (Ik krijg dan zo'n vertekend beeld als ik zelf 30 keer naar m'n pagina moet kijken of hij er dan eindelijk goed op staat.)
En zijn site kan hij toch gewoon lokaal bekijken.

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc

Ik maak uit zijn vraag op dat hij niet steeds naar zijn site wil om zijn teller te zien. (Ik krijg dan zo'n vertekend beeld als ik zelf 30 keer naar m'n pagina moet kijken of hij er dan eindelijk goed op staat.)
En zijn site kan hij toch gewoon lokaal bekijken.

Guus.

Maar ook als hij lokaal zijn site met teller bekijkt wordt dat gewoon meegeteld. Laten we maar even op een antwoord van Carpangler wachten.

Geplaatst door megabit

Installatie is idd niet moeilijk. Bij mij is het vreemde dat alleen maar de bezoekers geteld worden en niet welke OS enzo. Dat vind ik een beetje vreemd, wil je anders even laten weten of het bij jou ook zo is?

Bij mij staat bij OS: PHP4.1, dus schiet je niet veel mee op. (had toch liever gezien windows of zoiets)

Resolutie, Kleuren, Java, Flash geeft ie wel aan
(had er eerst trouwens wel een probleem mee, de bestanden moeten persé in een map php-web-stat staan, anders werken deze opties niet)

Oh ja, nog iets bij de handleiding wordt er niet veel over gezegt:
- conf.inc.php / index.php / stat.php (chmodden naar bijv 777)

Geplaatst door JKoelman

Resolutie, Kleuren, Java, Flash geeft ie wel aan
(had er eerst trouwens wel een probleem mee, de bestanden moeten persé in een map php-web-stat staan, anders werken deze opties niet)

Dan moet ik dat maar even doen:D. Ik neem wel aan dat we het over 2.3Bèta hebben?

Geplaatst door megabit
Maar ook als hij lokaal zijn site met teller bekijkt wordt dat gewoon meegeteld.

Je moet de teller natuurlijk alleen in de code zetten die je op de server zet. Zet je hem ook in je lokale site dan wordt elk bezoek daaraan ook meegeteld.

Guus.

Geplaatst door Guus abc

Je moet de teller natuurlijk alleen in de code zetten die je op de server zet. Zet je hem ook in je lokale site dan wordt elk bezoek daaraan ook meegeteld.

Guus.

Dat lijkt me dan wel erg omslachtig. Dan moet je elke wijziging 2x doorvoeren: 1x lokaal en 1x voor op internet.

Ik neem wel aan dat we het over 2.3Bèta hebben?

yep,.
(alleen toch raar dat met die browser & OS, allebei geven PHP 4.1 aan, dus zal wel iets met detectie aan de hand zijn)

Geplaatst door megabit

Dat lijkt me dan wel erg omslachtig. Dan moet je elke wijziging 2x doorvoeren: 1x lokaal en 1x voor op internet.

Hangt er natuurlijk vanaf hoe vaak je de site update. Als je dat dagelijks doet is het wel lastig en zou ik ook een andere oplossing zoeken, maar voor eens in de paar weken of maanden vind ik het geen probleem.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan