Nedstat

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvandermeyde

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Hallo

ik heb al op verschillende sites gekeken waarvan ik wist dat er nedstat op zat, of ik dat logotje zag. Ik zie dat logotje helemaal niet meer...:( ligt dit aan mij of zien jullie hem ook niet?

Toevallig zie ik het logo ook niet meer...

Als ik op m'n link klik staat er in de titelbalk van Mozilla Firebird "Connection Killed!"

Het lijkt wel of m'n IP is geblockt bij NedStat, K zal het eens uitproberen met een andere comp.

ha dit probleem heb ik eerder gehoord

Ik heb op mijn eigen site een nedstat teller (logo) en een een teller van www.sitemeter.com
Door mij en mijn leden zijn ze beiden te zien,maar mijn medebeheerdster kan ze met geen mogelijk zien.
Ik weet niet waar het aan ligt.

Groetjes Edith

ik zie hem daar ook niet.... misschien ligt het aan internet.... want toen ik mn computer nog niet had geformateerd zag ik hem nog wel.... misschien moet ik internet wel ff updaten

Ik denk dat het door het onderstaande komt:

Maintenance
Viewing of the statistics of Nedstat Basic will be disabled between 08:15 and 09:30 CET, due to maintenance. We apologize for the inconvenience.
The measurements still continue.

--------------------------------------------------------------------------------
Het bekijken van de statistieken van Nedstat Basic is uitgeschakeld tussen 08:15 en 09:30 CET, wegens onderhoud. Onze excuses voor het ongemak.
De metingen gaan wel gewoon door.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan