Nedstatteller en sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieterjan

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2001
Beste Helpmij-ers,

Sinds kort ondervind ik het volgende op mijn websites:
Mensen die service pack 2 op hun pc staan hebben worden niet meer bij de statistieken van Nedstat gerekend. Dit blijkbaar omdat sp2 geen javascripts wil draaien...Bestaat hiervoor een oplossing? Want momenteel krijg ik een totaal verkeerd beeld van mijn bezoekersaantallen...

Alvast Bedankt

Groeten

Pieterjan

Hoe weet je zo zeker dat het aan SP2 ligt? Ik heb SP2 en heb je site zojuist bekeken. Ik heb het zowel met Firefox als met IE geprobeerd en beide bezoekjes zijn keurig geteld (19:47 @Home, Nederland en 19:48 @Home, Nederland). En hoe kom je erbij dat SP2 geen javascript zou verwerken?

Mjah, ik heb lang zitten denken waaraan het zou kunnen liggen, en nu dacht ik dat het sp2 was...maar ben dat idd wel niet zeker...blijkbaar is het dan toevallig dat hij de bezoekjes van enkele pc's hier in mijn omtrek niet telt...
Geen probleem dan...

Pieterjan

10. 22 december 20:03 Planet Internet, Nederland

Dat was ik, met service pack 2;)

Je zegt omdat SP2 geen javascripts wil draaien, waarom niet? Wat mischien wel een probleem is, dat je ze uit hebt staan, of dat je firefox gebruikt, want veel javascripts worden bij mij niet uitgevoerd!

//edit:
Ik lees net je antwoord, opgelost dus:cool:

Simpel na te kijken.
Zet naast de nedstatteller er een andere teller naast, wel op dezelfde pagina natuurlijk en kijken wat de verschillende tellingen zijn tussen beiden.
Heb ik eens gedaan en ik merkte idd afwijkende tellingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan