Need for Speed Carbon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ratjesnuf

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2001
Berichten
289
Telkens als ik hem opstart krijg ik deze melding van Windows, die jullie vast wel bekend voorkomt.

In NFSC.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

En dan kan ik het rapport verzenden of niet...
Ik vind het best gek, want volgens mij voldoet mijn computer wel aan de systeemeisen enzo. Ook safemode werkt niet én heb ook al het spel geprobeerd opnieuw te installeren, dit werkte allemaal niet...

Wat kan het zijn?
 
-edit moderator-

Graag even je eigen topic aanmaken, anders hebben we 2 verschillende vragen door elkaar heen lopen in één topic en dat is niet de bedoeling.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat het om een originele versie? Dus geen kopie/download?

Verder al gescant op spyware?
 
die van mij is wel gedownload... eerst kijken, dan kopen, hè? (mogen jullie dan nog wel antwoord geven?)

mijn pc is ook net nieuw en er staat goede beveiligingssoftware op, dus denk dat het niet echt een spyware-probleem is...

misschien voldoet mijn videokaart niet? maar ik kom er niet achter hoeveel MB mijn videokaart is, ik weet niet eens welke het is...
 
dat kun je zien met het programma everest.. heb zo niet even een link misschien dat iemand van hier hem kan geven. Is een programma waar je alles van je pc kunt bekijken. Ben het zelf ook kwijt want heb mijn pc geformat. Er stond verder toch niks belangrijks meer op dus vandaar. Maar goed. WAT KAN HET ZIJN!!

Het is is echt zooo vervelend om je savegames kwijt te zijn nadat het spel afsluit. wat doe je eraan?
 
Nou, ik ben erachter welke videokaart ik heb (volgens mij), namelijk: Intel 82945GM Graphics Controller 0 [A-3]

Is dit voldoende voor het spel? Of werkt hij daarom niet?
 
zou best kunnen... het is een laptop, dus dat zal dan wel...

is dat het? :confused:

(andere spellen werken namelijk wel, maar misschien hebben die minder nodig ofzo (fifa 07?))
 
meestal worden mobile(laptop) videokaarten niet ondersteund door spellen.. Kun je nergens zien hoeveel MB dat hij is? hoeveel werkgeheugen heb je? en is de videokaart shared?
 
ik heb net gekeken op systemrequirementslab.com om te checken of het spel zou werken... en helaas... inderdaad de videokaart voldoet niet. maargoed, het is dus opgelost.

bedankt voor jullie hulp en volgende keer beter :)
 
-edit moderator-

Graag even je eigen topic aanmaken, anders hebben we 2 verschillende vragen door elkaar heen lopen in één topic en dat is niet de bedoeling.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
die van mij is wel gedownload... eerst kijken, dan kopen, hè? (mogen jullie dan nog wel antwoord geven?)

mijn pc is ook net nieuw en er staat goede beveiligingssoftware op, dus denk dat het niet echt een spyware-probleem is...

misschien voldoet mijn videokaart niet? maar ik kom er niet achter hoeveel MB mijn videokaart is, ik weet niet eens welke het is...

Eerst kijken, dan kopen kan je ook doen met de demo.

Dit is dan ook mijn advies; download de demo en kijk wat deze doet. Normaal gesproken hoor je een ander soort melding te krijgen als je videokaart niet geschikt is.
 
Mensen die ook dit soort problemen hebben met dit spel:

Graag ff een eigen topic aanmaken zoals ik eerder vermelde. Het wordt zo veels te onoverzichtelijk als iedereen met het zelfde probleem meelift op het topic van de originele topicstarter.
 
Laatst bewerkt:
Probleempje met need for speed carbon

Hey,

Ik heb net need for speed carbon demo gedownload. En het spel werkt verder perfect. Maar er is 1 probleem. Als ik dus in the game zit, kan ik de weg niet zien. De weg is, zeg maar doorzichtig. K kan dr dwars doorheen kijken, en dat speelt niet zo fijn. Heeft iemand hetzelfde probleem, en weet iemand wat ik er tegen kan doen voordat ik de hele versie van et spel koop?
 
Probleempje met need for speed carbon

Hey,

Ik heb net need for speed carbon demo gedownload. En het spel werkt verder perfect. Maar er is 1 probleem. Als ik dus in the game zit, kan ik de weg niet zien. De weg is, zeg maar doorzichtig. K kan dr dwars doorheen kijken, en dat speelt niet zo fijn. Heeft iemand hetzelfde probleem, en weet iemand wat ik er tegen kan doen voordat ik de hele versie van et spel koop?
 
Probleempje met need for speed carbon

Hey,

Ik heb net need for speed carbon demo gedownload. En het spel werkt verder perfect. Maar er is 1 probleem. Als ik dus in the game zit, kan ik de weg niet zien. De weg is, zeg maar doorzichtig. K kan dr dwars doorheen kijken, en dat speelt niet zo fijn. Heeft iemand hetzelfde probleem, en weet iemand wat ik er tegen kan doen voordat ik de hele versie van et spel koop?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan