Need For Speed: Most Wanted of Need For Speed: Carbon?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo

Ik wil is een leuke race game kopen. Maar nu zit ik te twijfelen welke Need For Speed ik zou gaan kopen. Is Most Wanted leuker of Carbon? en welke is mooier qua kwaliteit op de pc?

Most wanted heb je meer aan. Duurt langer voordat je die uitgespeeld hebt. Carbon ben je zo doorheen.:( vind Most Wanted grafisch nog wat mooier, omdat je weers veranderingen hebt en het overdag is.

PS kijk even bij je privé berichten.

vvoor de kwaiteit moet je Carbon hebben, dit is de nieuwste need for speed. Met Most Wanted ben je lang bezig

Ik meende dat de nadruk bij Carbon op het multi-player gedeelte ligt en je bij Most Wanted (zoals hier ook al wordt gezegd) langer met de single-player bezig bent.

@Crash: ik heb zo'n vermoeden dat die PM over de avatar gaat :p

most wanted heb ik ook, heeft veel leuke missies/opdrachten. Het spel duurt inderdaad vrij lang, maar dat is juist leuk vind ik, want onderweg wordt je steeds beter :cool:

@Crash: ik heb zo'n vermoeden dat die PM over de avatar gaat :p
Jij mag niet meer raden.:p

Ik vond Carbon zeer tegenvallen, na Most Wanted. Ze hadden er beter een Add on van kunnen maken. Na most Wanted verwachte ik er veel van, dit viel helaas tegen.:(

Zelfde hier, Carbon valt tegen.

Most Wanted heb ik toch een maandje of 3 gespeeld en medere keren uitgespeeld. bij Carbon heb ik hem na een week al aan de kant gelegt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan