Need For Speed Most Wanted

Status
Niet open voor verdere reacties.

TigraTinus

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Berichten
13
Hallo allemaal

ik heb een probleem met NFS Most wanted
Als ik het spel opstart krijg ik een zwart scherm en klapt die weer terug naar het bureaublad
ditzelfde probleem had ik ook met de demo van NFS Most Wanted
weet iemand miss waar dit aan ligt?

Met vriendelijke groeten
Martijn
 
Ik heb helemaal geen verstand computers
ik weet niet wat een vga kaart is
maar als ik mijn systeem bekijk dan moet mijn pc makkelijk most wanted kunnen draaien
want de spellen fear cod2 bf2 draaien er ook op
:8-0:
 
jah dat heb ik allemaal wel
ik heb zowiezo direct x 9.0c
en van de videokaart weet ik niet
ik heb een gforce4 ti 4200 en ik weet niet waar je die drivers kunt downloaden ofso:eek:
 
Ik heb net NFS underground 2 geinstalleerd op mijn pc
hierbij heb ik hetzelfde probleem terwijl NFS underground 2 eerder wel altijd perfect draaide:8-0:
ik snap er nu helemaal niks meer van:(
 
Oke heel erg bedankt
ik ben bang dat ik er helaas vandaag niet aan toe kom:mad: maar ik probeer het zo snel mogelijk
 
ik heb de drivers nu geinstalleerd maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem:8-0:
 
Ik heb precies hetzelfde gehad, maar zodra ik het spel volledig opnieuw had geinstalleerd werkte hij als een trein, misschien moet je dat maar is proberen.

Grt.
 
Veel plezier met racen, het is echt een gave game.:cool:
 
Ik ben bij nummer 4 van de Blacklist.:p
Niet veel tijd gehad de laatste periode, anders had ik hem al uit kunnen spelen.
 
ik WAS bij nummer 7 van de BlackList...maar nu kan ik hem niet meer spelen...... :( :( :(
 
Het programma'tje SHIDE werkt niet meer....hij verbergt de image niet meer....heel raar....
 
Ik heb Daemon Tools 3.47...het heeft wel n tijdje gewerkt, maar nu helaas niet meer :S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan