Need For Speed Road Challenge

Status
Niet open voor verdere reacties.

diana1214

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2001
Berichten
175
wie kan mij helpen heb vandaag
Need for speed Road Challengegekocht maar hij doet het niet.
Ik heb hem geinstaleerd maar als ik het icoontje aanklik voor op m n bureaublad doet hij het niet en meld hij Please insert game disk !!
Ik weet niet precies waar het aan ligt het kunnen 2 dingen zijn
*er staat achter op de cd voor win95 en ik heb XP
*Of het kan zijn dat iemand (omdat ik van het weekend wou lannen) in Dos de instellingen heb omgezet wie kan mij helpen ??? Ik heb een Geforce 4 MX 440 dus daar licht het niet aan Ik heb mn cd brander en m n cd rom al weer omgewisseld maar de instellingen bij Dos nog niet Wie weet of het daar aan kan liggen ?????

gr. Diana
 
heb je de compabilieteidsmodus al geprobeerd?
 
ik spel het verkeerd :8-0:
maar als je rechts klikt op het icoon, ga je naar
eigenschappen.
daar zie je die compabi..... modus.
dan kiezen voor W95 of 98
 
Als je twee drives hebt, ( Bvb: dvd speler en een brander ) doe is de cd in de andere drive.
Helpt bij somige games.

Ps: Geforce 4 MX 440 is een kl*te kaart.
DX 7 :evil:
 
Laatst bewerkt:
als ik dat doe krijg ik een fout melding dan start hij hem wel en al ik dan op start druk krijg ik een fout melding
 
Dat heb ik natuurlijk al geprobeerd maar ik denk dat het aan de instellingen die ze in dos hebben veranderd ligt of wat het ook kan zijn ik heb er niet zo veel verstand van maar heb wel de cd rom en de brander omgezet nu heb ik dat lange platte snoer omgewiseld maar er zitten nog 2 snoertjes in de cd rom en de brander moet ik ode ook omwisselen ???????
 
..........cd rom en de brander omgezet nu heb ik dat lange platte snoer omgewiseld maar er zitten nog 2 snoertjes in de cd rom en de brander moet ik ode ook omwisselen ???????
Volgens mij niet, maar ik snap het niet helemaal wat je nu verandert hebt.
De cd is wel legaal neem ik aan ?
Dus géén kopië ofzo ?

Ps:
2 snoertjes in de cd rom en de brander= denk ik de audiokabeltjes. ( Zwart plat en klein ? )
lange platte snoer = IDE Kabel
ide2m.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad gewoon een legale cd heb ik vamiddag gekocht Maar zo als ik in het vorige bericht al scheef ik heb er niet veel verstand van maar heb de lange plate kabel jij zegt IDE omgewizeld want dat hebben hun ook gedaan er zit inderdaat ook nog een klein plat kabeltje in en nog een met een paar kleuren snoer en aan hahahaha sorrie hoor kan het niet beter uitleggen moet ik doe ook om zetten ??
In Dos heb ik het ook nog niet veranderd maar weet ook niet waar ik precies moet kijken
maar toch ga ik dat maar doen
Laat ik eers eens een ander spelletje proberen voordat ik helemaal alles verklooi hahahahaah
gr .Diana
 
Ik heb net even een ander spel geinstaleerd en die doet het wel dus het licht niet aan m n instellingnen bij DOS !!!

snap er niks van!!
 
ik heb precies hetzelfde probleem met nfs4. Ik heb wel een oplossing voor je, maar die hoort niet op helpmij.nl thuis, dus stuur maar een pb'tje als je de link wil...
 
need for speed

meelman ik weet niet of je nou een bericht terug heb gekregen laat het me even weten normaal gesproken kon je op prive berichten drukken maar dat kan niet meer

Ik hoor het graag van je
 
Ik heb hem ontvangen meelman ga het gelijk uitproberen
alvast bedankt en je hoort nog of m n probleem op gelost is

groetjes Diana
 
okay, veel succes ermee. Ik hoor het wel als het niet lukt...
 
need for speed

nou ik heb keus uit 9 downloads aaaaaaaaaaaaahhh dat word lastig heb je echt geen idee welke het mischien kan zijn

gr Diana
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan