Need For Speed Road Challenge

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou die heb ik gedownload nu staar er in het kladblok

1.install NFS-HS (full 350mb)
2. run the NFS-HS update to v4.42 ("NFSHSpatch4_42.exe")
3. copy "NFS442Crack.exe" to your <installdir> and run it

Ik heb hem toe net nog een keer op nieuw geinstaleerd en de full versie gedownload dus heb ik het eerste put gehad maar nu !!!!! ik ga dus naar need for speed update en dan????weet niet precies wat ik hier mee moet HELP!!

GR DIANA
 
je moet zorgen dat je dezelfde versie hebt als de crack, anders werkt hij niet. Dus updaten naar 4.42.

Helaas zie ik een aantal keer 'HS' staan (high stakes) en dan zou het goed kunnen dat ie met 'RC' (road challange) niet werkt.

Ik ga even zoeken welke crack ik heb...
 
NU IK HEM OPNIEUW HEB GEINSTALEERD KRIJG IK OOK TELKENS EEN FOUT MELDING Word er gek van Ik wil gewoon een spelletje spelen is dat nou zo moeilijk !!!
Maar mischien zijn het toch de instellingen bij dos dat ik die toch om moet draaien ook omdat hij in het read me file tje meld dat je hem in de cd rom speler moet stoppen als ze hem hebben omgedraaid draait hij op de brander nou ik ga maar even kijken of ik daar uit kom bij dos

gr diana
 
ik heb hem maar voor de verandering nog een keer opnieuw opgestart en nu krijg ik weer please insert cd en dan doet hij het klepje open met de cd er in Raar maar Waar Daar word je toch gek van Denk dat ik hem maandag maar weer terug breng schiet niet op zo he erg jammer ik had wel zin in een potje racen!!!!

toch bedank ik weet het ook niet meer!!

groetjes Diana

PS
"je moet zorgen dat je dezelfde versie hebt als de crack, anders werkt hij niet. Dus updaten naar 4.42. "

Weet ook niet waar of hoe ik dat moet doen !!!!
 
volgens mij zit er een update tool bij NFS. Daarmee kun je hem update.

Maar goed, uit het feit dat NFS het bij mij ook niet doet blijkt wel dat het een brak spel is... Misschien kun je NFS: Porsche Unleashed kopen ipv deze. Of even wachten en De nieuwste aanschaffen (Underground, komt binnenkort uit.)
 
need for speed

ja denk dat ik dat maar ga doen hij was ook niet duur hoor 7,95 dus daar kan je ook niet alles van verwachten bedankt voor je andwoorden

groetjes Diana
 
okay, hij was niet duur, maar dan nog. Dan koop je voor de verandering een een spel (dat was bij mij zo) en dan krijg je precies hetzelfde probleem als bij een gekopieerd spel. Niet echt een aanmoediging om nog een keer een spel te kopen...
 
Ja inderdaad dat was ook bij mij het geval !!!! echt balen dus !!!

Doet hij het bij jou dan nu nog niet dan of heb jij hem wel aan de praat gekregen??

Groetjes Diana
 
ja, bij mij doet hij het.
Ik heb volgens mij de crack gevonden die het bij mij doet.

zie pb'tje...
 
phoe, we zitten wel op het randje van wat is toegestaan op helpmij.nl, maar here goes:

NFS442CRACK.RAR --> 4.00 4.40 en 4.42
NFS443CRACK.RAR --> 4.43
NFS444NOCD.RAR --> 4.44

Als je niet hebt geupdate moet je die eerste hebben dus...

het is in feite heel makkelijk. ER zit een registervermelding bij. Die voer je uit, zodat ie in het regeister komt.

Vervolgens kopieer je de music en movie files van je CD naar je HD (welke map staat in het readme file) Klaar is kees...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan