Need for speed shift

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 sep 2009
Ik heb dus een probleem met NFS Shift. Als ik het spel start , m'n profiel laad, en het intro filmpje eindelijk achter de rug heb , kun je beginnen met racen. Helaas gaat dit voor mij niet door, zodra de race als het ware start sluit het spel zich af. Ook wil het nog wel eens gebeuren dat ik niet eens zo ver kom,maar dat het intro filmpje zich gewoon de hele tijd blijft herhalen. Heeft iemand misschien een idee hoe dit zou kunnen komen of hoe dit opgelost kan worden? M'n drivers en DirectX zijn up to date , dus hier zou het niet aan kunnen liggen lijkt mij.

Specificaties van de PC:

Windows Vista 64bits
450Gig Harde schijf
Nvidia GeForce G100 512MB
4 Gig DDR-2
Pentium Dual-Core E5200@ 2.50GHZ

Ik hoop zo voldoende informatie te hebben gegeven.

Mvg,

Dutchert

Heb het probleem ook gehad, opnieuw geinstalleerd en toen deed hij het wel.
suc6

Bedankt voor je reactie. Ik heb het spel opnieuw geinstalleerd, maar helaas zonder
effect. :confused:

warschijnlijk licht dit aant jou VGA kaart wand jou duo core is best oké :thumb:

Ik heb dit probleem ook, maar dan erger.
Dus ook bij meerdere spellen.
Bij 1 spel helpte het om de DirectX te updaten.
Bij de andere niet.
Het spel "Need for Speed Shift" start op de volgende manier (het start eigenlijk niet eens:p):
Ik krijg een zwart scherm en daarna gaat dat weer weg, krijg ik een melding dat het spel niet meer werkt.
Ook al van alles geprobeerd, maar volgens mij ligt het gewoon aan het besturingssysteem Vista/(Windows 7).
Misschien installeer ik nog eens XP.

Ik hoef op zich niet echt geholpen te worden, maar een simpele oplossing, zodat het spel werkt, mag wat mij betreft altijd worden gepost!
Dus, kun je misschien XP installeren als je Vista hebt?
Dat helpt misschien?!

Succes!

Laatst bewerkt:
NFS Shift draait hier prima op Vista 64BIT.

Probleem Shift

Ik heb need for speed shift gedownload en geinstaleerd.
Heb de crack geplakt en als ik dan de crack aanklik geeft hij nfs shift werkt niet meer.
Waar kan dit aan liggen?

Nou, heb nu verscheidene dingen geprobeerd maar het spel werkt helaas nog steeds niet. De drivers zijn allemaal up to date , hetzelfde geldt voor DirectX . Ik heb al geprobeerd om alle grafische dingen in het spel op laag te zetten maar dit heeft ook niet geholpen. Het spel hapert trouwens niet oid maar speelt gewoon vloeiend.

mvg,

Dutchert

I
Ook al van alles geprobeerd, maar volgens mij ligt het gewoon aan het besturingssysteem Vista/(Windows 7).

Succes!

Sorry, maar zoals Crash ook al zei (Alleen dan Vista x64), hij draait prima op WIn7 Ultimate x64..

@ TS, het spel legaal of iets minder legaal? (Illegaal: Even een andere downloaden, mogen wij jou niet mee helpen zoeken)

Sorry, maar zoals Crash ook al zei (Alleen dan Vista x64), hij draait prima op WIn7 Ultimate x64..

@ TS, het spel legaal of iets minder legaal? (Illegaal: Even een andere downloaden, mogen wij jou niet mee helpen zoeken)

Ook met Windows 7 64-bit (heb ik) krijg ik de melding "werkt niet meer" (een andere gebruiker in dit topic krijgt dit ook).
Het kan ook wel aan de videokaart liggen, eventueel de drivers.

ik heb hetzelfde probleem met als ik net wil beginnen met racen dat hij uitvalt en met dat herhalen. ik heb hem ook opnieuw geinstalleerd maar dan heb ik het nog kan iemand mij helpen??

Heb een beetje op internet rond gezocht,maar 't blijkt dat meer mensen dit probleem hebben.
Ben zelf terouwens ook nog bezig geweest met verschillende dingen te proberen,maar dit heeft helaas nog allemaal geen effect gehad.

hallo

heb je het spel gedownload?? als het zo is kan je mischien proberen om een andere crack te downloaden mischien dat het werkt:thumb:

ik heb hetzelfde probleem met als ik net wil beginnen met racen dat hij uitvalt en met dat herhalen. ik heb hem ook opnieuw geinstalleerd maar dan heb ik het nog kan iemand mij helpen??

ik heb net het zelfe probleem :s
gistere heb ik de game opnieuw installed (mn savegames wel bewaard) helaas was dit geen oplossing.
Dan heb ik mn hele map shift weggesmete (bij documenten) dit hielp wel, totdat ik het spel vandaag weer wou spele :s krijg nu steeds weer die melding.
mn pc voldoet aan de eise.

het zelfde probeleem

ik heb het zelfde probleem alles ik de juiste naam heb gekozen en de filmpjes heb gehad als je dan eindelijk gaat rijden dan valt die weg. als ik hem opnieuw installeer helpt ook niks.

CPU: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T6400 @ 2.00GHz
CPU Speed: 2.00 GHz
ram: 3.0 GB
OS: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001)
Video Card: ATI Mobility Radeon HD 3400 Series
Sound Card: High Definition Audio-apparaat
Free Disk Space: 198.7 GB
DVD-ROM : Optiarc DVD+-RW AD-7640S ATA Device

misschien kunnen jullie me helpen dit probleem oplossen?

.

Laatst bewerkt:
hee

Ik heb dit probleem ook, maar dan erger.
Dus ook bij meerdere spellen.
Bij 1 spel helpte het om de DirectX te updaten.
Bij de andere niet.
Het spel "Need for Speed Shift" start op de volgende manier (het start eigenlijk niet eens:p):
Ik krijg een zwart scherm en daarna gaat dat weer weg, krijg ik een melding dat het spel niet meer werkt.

Ik hoef op zich niet echt geholpen te worden, maar een simpele oplossing, zodat het spel werkt, mag wat mij betreft altijd worden gepost!
Dus, kun je misschien XP installeren als je Vista hebt?
Dat helpt misschien?!

Succes!

hee.

ik heb het ook

dan komt het filmpje en komt er te staan van her reageert niet meer er word naar een oplossing gezocht en dat vindt hij niet

dat komt bij vista

en had hem eerst op xp gedaan en toen kwam er een fout

wat zou ik er aan kunnen doen ?

groetjes ruben

Ook hier hetzelfde probleem.
Draai XP op een quad core Q6600 op 2.4Ghz.
ATI Radeon HD3450 met 512MB
Ook de verdere specificaties van het spel haalt de pc met gemak.
Ben al een aantal dagen bezig om het werkend te krijgen maar schiet geen meter op.
Eerlijk gezegd begin ik een beetje spijt te krijgen dat ik het spel gekocht heb :confused:

Dus als iemand een suggestie heeft....

Ik heb hetzelfde probleem, bij mij geeft hij aan dat het aan windows 7 64 bit ligt.
Of iig dat de versie van nfs shift niet werkt op 64 bit.

Mijn pc.

Windows 7 ultimate 64 bits
4 GB Ram
Intel Core2 Quad CPU Q9450 @ 2,66GHz
Nvidia Geforce 8800GT

Laatst bewerkt:
beste

Dag allemaal,

Ik heb hetzelfde probleem aan de hand met mijn computer.

Packard Bell
CPU: Intel Core 2 Quad q8200 2.33Ghz
Ram: 4Gb
HD: 1Tb hardeschijf
Videokaart: Geforce G100 512mb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan