Need For Speed Undercover hapert in game

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeteyCore

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2009
Hallo mensjes

Ik heb gistere het spel need for speed undercover gekocht.
Heb hem ook gelijk geinstalleerd toen ik thuis was.
Alles werkt aan het spel kan alles zien...
Maar als ik ga spelen dan hapert het beeld heel erg en kan ik het spel niet normaal spelen ook niet op de laagste waarden.
Heb de laatste drivers al gedownload voor mijn videokaart en heb genoeg ruimte over om nog een keer zon spel er op te zetten
Kan iemand mij helpen??

dit heb je minimaal nodig voor het spel:
CPU: Intel Pentium 4 (or equivalent) CPU - 2.8 Ghz or higher (3.0GHz on Windows Vista)
RAM: 1GB RAM
Graphics: 128MB Video Card - Recommended cards include the Geforce 6500, Radeon 9500 or better DirectX compliant video card with Pixel shader 2.0 or above (AGP and PCI-Express only)
DirectX: 9.0c
HDD: 5.5 GB Free Space (minimum)
DVD-Drive: 8x
Multiplayer: Broadband Connection and Network Interface Card

alleen in het engels maar ik denk/hoop dat je het wel begrijpt

Undercover was een redelijke zware game....
Ga eens naar www.canirunit.com en selecteer daar je game eens, kijk eens wat er uit die test komt.

dit heb je minimaal nodig voor het spel:
CPU: Intel Pentium 4 (or equivalent) CPU - 2.8 Ghz or higher (3.0GHz on Windows Vista)
RAM: 1GB RAM
Graphics: 128MB Video Card - Recommended cards include the Geforce 6500, Radeon 9500 or better DirectX compliant video card with Pixel shader 2.0 or above (AGP and PCI-Express only)
DirectX: 9.0c
HDD: 5.5 GB Free Space (minimum)
DVD-Drive: 8x
Multiplayer: Broadband Connection and Network Interface Card

alleen in het engels maar ik denk/hoop dat je het wel begrijpt

Ik begrijp dat wel:p
Maar dat allemaal heb ik wel heb wel meerdere games met zelfde specificaties die normaal werken

En als het minimum eisen zijn, dan betekend niet dat je het spel vloeiend kan spelen.

Plaats eens een screen van de uitslag van de test.

Zet de instellingen van het spel eens helemaal laag.

Dan maar proberen om hem terug te brengen, of hem anders te proberen te verkopen op marktplaats

Of een nieuwe pc kopen:evil:

Dan maar proberen om hem terug te brengen, of hem anders te proberen te verkopen op marktplaats

Of een nieuwe pc kopen:evil:

Haha jah idd bedankt voor de hulp en bedankt ook voor die site die is wel handig:thumb:
Later mensen hoop niet dat ik dit nog nodig heb:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan