need for speed underground 2 honda civic

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjanvis

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2004
Berichten
20
goede avond

ik zit een beetje op internet te kijken wat voor auto's er nou allemaal zijn en er staat bij dat er ook een honda civic is maar die staat niet bij mij in mijn lijst is die bij een update te krijg of zo iets
alvast bedank
 
Ik meende ergens gehoord te hebben dat er twee versies waren?
Een Europese en een Amerikaanse en elke versie heeft ook zo zijn modellen.
Maar bind me d'r niet op vast hoor. :confused:
 
nog nooit gehoord van 2 versies....wel dat je op de ps2 2 andere auto's hebt, een peugeot 106 en een opel.
maar ik vind het dan wel raar dat er in de europese versie geen civic zit (als die versie er egt is) want in europa komen ze ook gwoon voor.
heb jij trouwens de nl versie (nederlands taalig)?
want miss is het zo dat de naam gwoon anders is dat versgil heb ik ook op de ps2 gezien bijv. die hyundai triboun or tirboun (hoe je het ook schrijft) was in het nederlands een hyundai coupé

sux6:thumb:
[ .. >> kevin << .. ]
 
Laatst bewerkt:
Er zijn wel twee versies, een amerikaanse en een europese. Ik heb zelf de europsese gekocht totaal in het nederlands. en die heeft andere auto's dan de amerikaanse, dit weet ik zeker omdat ik thuis de amerikaanse heb gedownloadt. In de amerikaanse versie zitten de honda civic en de acura rsx en in de europese de peugeot 106 en de opel corsa. Die hyundai coupe die jij bedoelt heet in de amerikaanse versie honda tiburon. Maar is dezelfde auto.
 
Vind het wel jammer dat ze 2 verschillende versies uitbrengen :(

Of laten ze dan een "car-pack-update" oid uitbrengen, zodat je alsnog alle auto's kan krijgen :thumb:
 
E is op internet wel een soort carpack te vinden. daarmee kun je de europse in de amerikaanse doen en ook de amerikaanse in de europese, maar dit werkt niet echt fijn (zo kun je bijv alleen de honda civic importeren en niet de acura en het is ook nog eens ipv de bestaande auto's dieer nu in het spel zitten) Ik wou er nog een link bijzetten, maar kan hem zo gauw niet vinden.
 
Kijk hier eens?

Dan de 2e tool, genaamd "USA <-> EU Mod (Honda, Peugeot 106, Opel Corsa)" :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan