Need for Speed Underground 2 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

makaveli

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2002
Hai,

ik heb gister NFSU2 gedownload maar ik heb nu een raar probleem.

Als ik NFSU2 wil installeren komt er opeens een popup met; A problem occured when trying to transfer the file 'G:\MOVIES\blank.vp6' from the media. Do you want to retry to copy the file, or cancel the installation?

Ik kan dan Opnieuw en Annuleren kiezen.
Bij opnieuw verandert er niks en bij annuleren maakt hij de installatie ongedaan.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

nsfu bij bol.com

50 euro...

Tja, dat heb je soms: een versie die niet werkt. Dat heb je met een gekochte versie niet.
Eigenlijk mogen we niet helpen met illegale produkten.
Je kan proberen om de bestanden opnieuw uit te pakken, misschien is daar wat fout gegaan. En anders een andere versie downloaden.
Op zich is nsfu2 zijn geld wel waard om te kopen...

Hoi,

Origineel kopen zou een optie zijn...

Verders zou ik het niet weten.. is een fout in de installatie... dus die kopie kun je wel weg gooien...

Groetjes, Dj Viper

Oke.... Maar ik zelf denk ik dat ik het kan verhelpen door die bestanden waar ie om vraagt als image te zetten... maar ik weet niet hoe ik dat moet doen:8-0:

maar zijn ze goed?

En daarnaast heeft het installatieprogramma bepaalde taken die het uit moet voeren.
Bijv bepaalde bestanden uitpakken, om zo aan het bestand te komen.
Het zal dan niet kunnen begrijpen dat hij elders het bestand kan vinden.

Laatst bewerkt:
nee, ik heb het nu over een alternatieve plaats voor die bestanden die hij mist.
Dat zal je echt niet makkelijk goed krijgen.

Ik denk dat het 300 euro ergenis oplevert...
een andere versie downloaden, of het spel gewoon kopen is dan verstandiger.

oh jij had gewoon de bestanden gedownload en uitgepakt op je harde schijf daarna heb je geprobeerd t spel te installeren..??

In dat geval.. wees dan volgende keer iets duidelijker...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan