Need For Speed Underground 2 Probleem op de Playstation 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy12

Banned
Lid geworden
8 dec 2004
Hallo,

Ik heb een probleem bij Need For Speed Underground 2 op de Playstation 2, Het probleem is namelijk: Ik heb het speltype op Makkelijk gezet en ik ben nu best vaak gaan winnen de races maar nu staat er op me plattegrond geen races meer:confused: Wie weet hoe dit komt?

Vr.Groet Randy.

In je optie menu kun je zien hoeveel procent je al gehad hebt

Ga naar je garage (paarse marker). Daar kan je via één het menu "World Map" race's kiezen.

Succes:)

Geplaatst door rve123
Ga naar je garage (paarse marker). Daar kan je via één het menu "World Map" race's kiezen.

Ik heb het in nederlands gedaan wat moet er dan nu staan?:(

Bij de PC versie zijn er ook een aantal 'verborgen' races, misschien dat je daar eerst 1/meer van moet doen, voordat er andere races bijkomen?

Misschien biedt google ook nog uitkomst ;)

Geplaatst door Randy12

Ik heb het in nederlands gedaan wat moet er dan nu staan?:(
Wereld kaart of zoiets. Het pictogrammetje erbij is een soort van wereldbol.

Als je het goede menu opent krijg je een kaartje te zien.

Je kan dit menu ook openen nadat je hebt geklikt op verdergaan met carriere (In het hoofdmenu van de carriere).

De verborgen races zijn er bij de PS2 ook, maar je kan via die kaart gewoon de overige races rijden.

achtervolging/garage's

Hoi,heb je ook de achtervolgingen gedaan?
en heb je garage gevonden en binnengegaan?
en idd.zoals genoemd ook ff op zoek naar verborgen races

Jep, "verborgen" races (je ziet wel het race-icoon op de weg, maar niet op de kaart) en je moet die oranje stippen er uit rijden, door achter ze te gaan rijden, de uitdaging accepteren en ze je achterkant laten zien...

Geplaatst door Sarvo
Jep, "verborgen" races (je ziet wel het race-icoon op de weg, maar niet op de kaart) en je moet die oranje stippen er uit rijden, door achter ze te gaan rijden, de uitdaging accepteren en ze je achterkant laten zien...

Ja ik snap het maar als ik naar "Garage" ga dan open ik wereldmap ofzo en dan zie ik staan niveau 1 2 en 3 en als ik nou races kies van die niveaus win ik dan ook nog gewoon onderdelen enzo???? volgens mij niet toch.. en wie weet hoe ik dan weer die races op me plattegrond krijg? want ik heb nog niet alles gewonnen zoals: kofferbak neon,motor neon,lachgas level 3,verbredingskit,versnellingsbak 3...

die wil ik allemaal wel nog krijgen hoe doe je dat dan?

Geplaatst door Sarvo

En mijn baan in "Coal Harbor" daar bij die Carroserieshop is ook nog niet open :confused:

Dan heb je nog niet genoeg races gedaan
ben wel bij alle garage's geweest?

het is ook zo dat je alle uitbreidings mogelijkheden niet direct beschikbaar zijn,die moet je verdienen

bijv.met de achtervolgings races,je moet er 6 op rij winnen dan krijg je een specifiek onderdeel
en hoe hoger je level waarin je rijdt,hoe meer je kunt uitbreiden

maar vertel eens in welke gebieden kun je nu rijden en hoeveel garage's staan er op de kaart?

Geplaatst door doe-dit-dan

het is ook zo dat je alle uitbreidings mogelijkheden niet direct beschikbaar zijn,die moet je verdienen

bijv.met de achtervolgings races,je moet er 6 op rij winnen dan krijg je een specifiek onderdeel

maar vertel eens in welke gebieden kun je nu rijden en hoeveel garage's staan er op de kaart?

Er is 1 garage met die paarse marker bedoel je he en in totaal alle zaken zoals carroserie shop,wagen park,tuning shop,specialiteitenshop zijn er in totaal: 19 van behalve bij coal harbor heb ik nog geen zaken ..

Trouwens heb je MSN Messenger?

Heb je alle U.R.L races(geel) ook gedaan bij het vliegveld?
Sponsor contract gehad?

welk level

Hoi,ik blijf mij afvragen in welk level je kunt rijden?
kijk de uitbreiding van je motor geschied pas in het laatste level,dit geldt ook voor de wide body kits ed.

naar gelang je antwoordt lijkt het mij dat je tot level 3 bent gekomen dus alle extra's voor je auto moet je nog verdienen

want coal harbor zit nog op slot bijv.?

maar oke je weet van 19 shops, als ik alle shops tel kom ik op 23 (dan unlock je nog meer extra's)

dus nog ff verder zoeken,en zeker naar de verborgen races,en wat ook belangrijk is zijn de achtervolgingen
die blijven elk level terugkomen
dus de auto's op je map moeten van fel oranje naar schaduw oranje daar verdien je de extra's mee
en yep no msn

Re: welk level

Hoi,ik blijf mij afvragen in welk level je kunt rijden?
kijk de uitbreiding van je motor geschied pas in het laatste level,dit geldt ook voor de wide body kits ed.

naar gelang je antwoordt lijkt het mij dat je tot level 3 bent gekomen dus alle extra's voor je auto moet je nog verdienen

want coal harbor zit nog op slot bijv.?

maar oke je weet van 19 shops, als ik alle shops tel kom ik op 23 (dan unlock je nog meer extra's)

dus nog ff verder zoeken,en zeker naar de verborgen races,en wat ook belangrijk is zijn de achtervolgingen
die blijven elk level terugkomen
dus de auto's op je map moeten van fel oranje naar schaduw oranje daar verdien je de extra's mee
en yep no msn

huh wacht ff hoor ik snap iets ff niet wat bedoel je met achtervolging en iets oranjes ofzo ??:confused:

Hallo Randy12,als je rondt rijdt zie je oranje pijltjes op de kaart die ook rond rijden(de tegenstanders voor de achtervolging)
als je vlak bij ze bent,dan zie dat hun achterlichten gaan knipperen (ook een hoor je een geluidje)en ook zie je de auto in het wit knipperen,dan wordt je uitgedaagd,voor de achtervolging race
win je die race dan wordt dat pijltje minder fel oranje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan