Need For Speed - Underground 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@RTJE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Help !! Ik kom niet verder in het spel, ik kan geen uitdagingen meer vinden. Er zijn geen gele, blauwe, groene cirkels meer te vinden , ik rij mij een slag in de rondte maar kan niks vinden. Ik rij inmiddels in een Toyota Supra met streetpackage 2
Wie helpt mij verder ????

- niet aanvullende link voor deze vraag verwijderd -

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry hoor, maar die link in je vraag, ik snap niet wat dit met je vraag te maken heeft.:confused:

Nu over je vraag.
Kun je momenteel bij geen een shop iets upgrade tot een hogere ster status?
Heb je ook de rond rijdende tegenstanders in elk deel(dat vrij is gegeven) van de stad gehad?

Geplaatst door K@RTJE
Help !! Ik kom niet verder in het spel, ik kan geen uitdagingen meer vinden. Er zijn geen gele, blauwe, groene cirkels meer te vinden , ik rij mij een slag in de rondte maar kan niks vinden. Ik rij inmiddels in een Toyota Supra met streetpackage 2
Wie helpt mij verder ????
Verborgen races en anders via de World Map (wereldkaart) zoeken.

Kijk ook even naar het volgende topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=221662

Succes:)

k weet wat je zoekt: koop een tereinwagen, want er zijn ook alleen maar races voor SUV's

Reactie

Probleem opgelost ................... een kwestie van "Pimpen" ik heb nu 3 sterren en Coast harbor is open.:thumb:

kee.. je moet ook nog een x (dan zou het wel verder in het spel zijn) SUV races rijden.. ;)

heb et spel al eens uitgespeeld, heb nooit SUV gereden.. mss 1 X een race.. verder niets.. tis gewoon voor bijverdiensten..

Ik heb ook 1X zoiets gehad.. maar dan moet je gewoon alle verborgen races doen, zoveel mogelijk styling points hebben (sterren), dan komen er weer races als het goed is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan